Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietääkö joku mistä sairaudesta vois olla kyse?

Vierailija
12.03.2025 |

Ihon alta alkaa kohota patti. Kun se on paisunu tarpeeks nii se muodostaa verisen kuoren. Kun sen verisen kuoren poistaa niin sen alta paljastuu valkoista hyytelömäista smäidää. Kun sen smäidän ottaa pois niin ihoon jää esimerkiks sellane 1cm syvä x 1cm levee x 1c metri syvä kraateri.

ei oo perus finni. Nää on jotain muuta. Lääkäriltä sain vaan hydrocortisonivoidetta.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kupan 1. tertiäärivaihe

Vierailija
2/45 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kupan 1. tertiäärivaihe

No mitä ihmettä. En oo harrastanu seksiä yli 10 vuoteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paiseita voi olla.

Vierailija
4/45 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko kuullut sellasesta kuin akne?

Vierailija
5/45 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paiseita voi olla.

Tämä siis siksi että ei välttämättä ole sairaudesta kyse. Ne paiseet vain itsestään kuoriutuvat kun se smäidä tulee ulos.

Vierailija
6/45 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolitauti?

Vierailija
7/45 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo olen. Ei oo akne. Tää alko pian sen jälkeen kun yks sairaanhoitaja pisti mua neulalla sormeen mitatakseen jotain arvoja.

Vierailija
8/45 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihon alta alkaa kohota patti. Kun se on paisunu tarpeeks nii se muodostaa verisen kuoren. Kun sen verisen kuoren poistaa niin sen alta paljastuu valkoista hyytelömäista smäidää. Kun sen smäidän ottaa pois niin ihoon jää esimerkiks sellane 1cm syvä x 1cm levee x 1c metri syvä kraateri.

ei oo perus finni. Nää on jotain muuta. Lääkäriltä sain vaan hydrocortisonivoidetta."

ChatGPT sanoi:

Tämä kuulostaa siltä, että voisi olla kyse jostain ihosairaudesta, joka ei ole tavallinen akne. On mahdollista, että kyseessä voisi olla esimerkiksi karbunkkeli tai kystinen akne, mutta myös jotkut muut ihosairaudet, kuten pyoderma gangrenosum tai ihoabsessit, voivat aiheuttaa samanlaista oireilua.

Hydrokortisonivoide voi auttaa vähentämään tulehdusta ja lievittämään oireita, mutta jos tämä ei ole auttanut tai jos oireet jatkuvat, kannattaa ehdottomasti käydä toisen lääkärin vastaanotolla. Voisit ehkä ottaa yhteyttä ihotautilääkäriin, joka voisi tehdä tarkempia tutkimuksia ja selvittää tarkasti, mikä on kyseessä.

Onko tähän liittyen ollut muita oireita, kuten kipuja, kuumetta tai laajempaa iho-ongelmaa?"

Vierailija
9/45 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo olen. Ei oo akne.

Tää alko pian sen jälkeen kun yks sairaanhoitaja pisti mua neulalla sormeen mitatakseen jotain arvoja.

Sairaanhoitaja 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭

Vierailija
10/45 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Märkivä hikirauhastulehdus

Vierailija
11/45 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulotauti

Vierailija
12/45 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ruttopaiseelta. Oletko ollut rottien kanssa tekemisissä?

Vierailija
13/45 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo olen. Ei oo akne.

Tää alko pian sen jälkeen kun yks sairaanhoitaja pisti mua neulalla sormeen mitatakseen jotain arvoja.

Sairaanhoitaja 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭

Sä tarviit psykiatrista sairaanhoitajaa. xDDDDDDDDDDDDDDDD :DDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
14/45 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ruttopaiseelta. Oletko ollut rottien kanssa tekemisissä?

Joo olin putkassa muutaman rotan kanssa samalla kun sairaanhoitaja pisti mua neulalla sormeen mitatakseen jotain arvoja. Pian tuon reissun jälkeen multa tuhoutu hammas suusta jonka juuren alta paljastu mätäpäise joka aiheutti kovat ihottumat ja nää ihme smäidäpaiseet.

Vierailija
15/45 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sankkeri Wikipedia.  Wikipedia KUPPA.  Wikipedia rutto. Yersinia bakteeri.   Hyi helvetti . Et tartutat muihin. Heti erikoislääkärin luokse näytteet.  Syfilis ensi oire on kuppa paise.  

Vierailija
16/45 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot saanu jonkun virustartunnan mallia vyöruusu / ruusu, onko aftoja suussa?

Testasin itse ruusupunotukseen omenaviinietikkaa, pari ruokalusikallista lasilliseen vettä, pari kolme kertaa päivässä, auttaa ruusuun. Noista pateista en tiedä, mutta kokeile.

Nämä kaikki oudot vaivat on täysin selvästi yhteydessä "tutkittuihin ja turvallisiin", siksi lääkäreiltä ei saa mitään apua enää mihinkään. Ne on Pfizerin palkkalistoilla.

Vierailija
17/45 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh kuulostaa kyllä jonkinlaisilta paiseilta. Nuo pitäisi varmaan tutkia, joku bakteeri siellä jyllää. 

Vierailija
18/45 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait siis kupan.   Oletko tartuttanut montakin.  Hakkeri parka. 

Vierailija
19/45 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä naisella joka kuuluu tiettyyn heimoon oli oikeasti tuollainen paise. Se oli sitten kuppa. Hän tylsistyi kun se levisi aivoihin. 

Vierailija
20/45 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot saanu jonkun virustartunnan mallia vyöruusu / ruusu, onko aftoja suussa?

Testasin itse ruusupunotukseen omenaviinietikkaa, pari ruokalusikallista lasilliseen vettä, pari kolme kertaa päivässä, auttaa ruusuun. Noista pateista en tiedä, mutta kokeile.

Nämä kaikki oudot vaivat on täysin selvästi yhteydessä "tutkittuihin ja turvallisiin", siksi lääkäreiltä ei saa mitään apua enää mihinkään. Ne on Pfizerin palkkalistoilla.

Mulla pisti putkassa sairaanhoitaja neulalla sormeen mitataksen jotain arvoja. Pian tuon putkareissun jälkeen multa tuhoutu suusta hammas. Meni muutama kuukaus ni alko tulee voimakasta ihottumaa ja noita paiseita. Hammaslääkäri poistu mun suusta sen hampaan nysän jonka alta paljastu mätäpesäke. Ei muita oireita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän