Määrittele naislapsi
Jos nainen samanlainen kuin mieslapsi (pelaa, sotkee, pikaruokaa, ei siivoo jälkiä,ei ota vastuuta) onko sillon naislapsi? Vai joku muun lainen?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
ei käy töissä, vaan loisii miehen ja yhteiskunnan elätettävänä
Ne piirtää, joilla on liitua. Iske sinäkin elättäjämies, vai eikö naama riitä? ;)
Nainen joka talvisin pukeutuu "hauskaan" pipoon, jossa on kaksi tupsua ja haluaa aina pitää lapsille suunniteltuja asusteita ja esim jotain vaaleanpunaista reppua.
Vierailija kirjoitti:
Naisilta nyt muutenkin odotetaan niin vähän, että aika vaikea tulla tuollaiseksi luokitelluksi. Mies taas on usein mieslapsi, jos edes yhdessä asiassa "epäonnistuu".
Voi olla totuuden siemen tässäkin. Tytöille opetetaan pienestä pitäen vaatimattomuutta ja muiden asettamista itsensä edelle. Siksi tytöt eivät röyhkeästi tavoittele parempaa asemaa, vaan tyytyvät. Koska tyttö ei saa olla itsekäs.
Kultainen keskitie vois toimia paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
instabeibit tietysti huulet töröllään.
Tiedätkö, mikä on lapsi? Jos tiedät, miten tämä vastaus tuli sinulle mieleen?
Kyse on lapsellisesti käyttäytyvästä naisesta. Vastaukseni meni ilmeisesti tässä ilmaisuvapauden maassa huuliin, tai hei mä tiedän, laita poistoon. Niin tässä maassa kaikki erimielisyydet rakentavasti ratkaistaan.
Saamasi pitää. Ilmiannettu.
hui
Lapseton ja itsekäs. Itsekkyys karisee ja aikuistuu, kun saa omia lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinsanotut perinteiset naiset (eivät ole perinteistä nähneetkään) sosiaalisessa mediassa. He ovat jopa ylpeitä siitä, etteivät selviä elämässä ilman miestä. Heidän mielestään naisen paikka on kotona koska he ovat itse liian hermoraunioita tekemään muuta kuin istumaan kotona larppaamassa kotirouvaa.
Miehet haluaa syödä ja säästää kakun samaan aikaan, koska haluavat tällaisen naisen, mutta yhtäaikaa halveksuvat "lompakkoloisia".
Lapsellista.
Niinpä. Perinteisesti talon emännällä oli paljon vastuuta ja tekemistä, ja he hankkivat myös perheelle elantoa siinä sivussa. Siihen ei moni pystyisi nykyään.
Täydellisin naislapsi on tietysti se nainen, joka esitti lasta pariinkin otteeseen. Mitähän hänelle nykyään kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Paitsi miehillä. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne piirtää, joilla on liitua. Iske sinäkin elättäjämies, vai eikö naama riitä? ;)
Oletko naislapsi? Suurin osa naisista tietää, että töissä käynti on paljon parempi diili kuin miehen elätettävänä oleminen.
Vierailija kirjoitti:
- Ei osaa hoitaa itse omia asioitaan, tarvitsee miehen apua kaikkeen
- Ei osaa kommunikoida ja uhriutuu kun muut eivät osaa lukea hänen ajatuksiaan
- Liittyy ensimmäiseen, mutta ei osaa tehdä mitään yksin (esim mennä elokuviin tai syömään) ja tarvitsee kaikkeen kaverin tai miehen mukaan.
- Ei halua tehdä töitä koska se on liian stressaavaa.
Kalinainen yms. . . .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinsanotut perinteiset naiset (eivät ole perinteistä nähneetkään) sosiaalisessa mediassa. He ovat jopa ylpeitä siitä, etteivät selviä elämässä ilman miestä. Heidän mielestään naisen paikka on kotona koska he ovat itse liian hermoraunioita tekemään muuta kuin istumaan kotona larppaamassa kotirouvaa.
Miehet haluaa syödä ja säästää kakun samaan aikaan, koska haluavat tällaisen naisen, mutta yhtäaikaa halveksuvat "lompakkoloisia".
Lapsellista.
Niinpä. Perinteisesti talon emännällä oli paljon vastuuta ja tekemistä, ja he hankkivat myös perheelle elantoa siinä sivussa. Siihen ei moni pystyisi nykyään.
Eikä pelanneet ukot pleikkaria myöskään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsellista.
Eikä pelanneet ukot pleikkaria myöskään..
Nimen omaan. Kaikki tekivät fyysistä työtä, lapsetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko naislapsi? Suurin osa naisista tietää, että töissä käynti on paljon parempi diili kuin miehen elätettävänä oleminen.
Kaikkein paras ratkaisu on, ettei ota miestä ollenkaan riesoiksi. Kalliiksi ne tulee.
Tunnen yhden sellaisen. Naurettava kiukuttelija lähes joka asiassa ja on muutenkin säälittävän avuton hommassa kuin hommassa.
Jopa ruoanlaitossa minä olen parempi, sekä siivoamisessa...
Vierailija kirjoitti:
Naislapsi on nainen joka passaa perhettä, tekee muille kaiken valmiiksi, pitää sitä naisen tehtävänä.
Päinvastoin. Häntä passataan. Naislapsi on muitten hoivan piirissä.
Vierailija kirjoitti:
Itsekkäämpää on hankkia lapsia vain koska haluaa, vaikka ei välttämättä pysty huolehtimaan niistä
Vierailija kirjoitti:
"mies- ja naislapsista" valitus on pelkkää kateellisten panettelua. Typerät lampaat ei vaan itse osaa nauttia elämästä ja sekös niitä ärsyttääkin suunnattomasti, että jotkut osaa.
Nauttiminen on eri asia kuin muiden siivellä nautiskeleminen. Aikuislapset olettaa että joku muu järjestää heidän elämänsä nautinnolliseksi, aikuinen tekee sen itse.
Naislapsi on sellanen aikuinen ihminen joka on ylpee siitäettei osaa jotain yksinkertasta asiaa eikä viiti opetella. Ylpee laiskuudestaan ja muista huonoista piirteistä esim liiasta juomisesta ja päihteistä tmv.
Se on tätiytynyt naislapsi.