Olen järjettömän ruma!!
En voi käsittää miten olen tämän näköinen. Äitini oli nuorena kaunis ja isäni komea. Ei hekään mitään malleja mutta kuitenkin.
Itsellä on pienet silmät syvällä päässä, kun hymyilen tai nauran silmäni ovat ihan viirut, olen tästä saanut paljon kommenttia "niin söpöä" joka tarkoittaa että hyi että miten rumalta näytät nauraessa. Nenäni on toodella iso, se loistaa joka kuvassa pistävän suurena toisiin kasvon osiin verrattuna. Leuka ja huulet ovat pienet. Leuka on sellainen pieni "patti" kasvoissa. Ei sulaudu mitenkään nätisti. Kaiken lisäksi kasvoni ovat erittäin ilmeikkäät ja vääntyilee ja menee kurttuun pienestäkin liikkeestä. Ja pisteenä i:n päälle. Kaksoisleuka joka näkyy kokoajan, ei tietyssä asennossa vaan kokoajan. Ja olen siis laiha 54kg nainen.
Minua ei olla koskaan haukuttu tai kiusattu, paitsi "kaveri" ylä asteella nosteli omaa egoaan haukkumalla kovaan ääneen nenääni johon kaikki kiusaantuneina katsoivat.
Kun filetterit tulivat, jäin niihin koukkuun enkä osaa lopettaa niiden käyttöä rumuuteni vuoksi. Näin tänään videon itsestäni viimekesänä ja olen ollut todella järkyttynyt siitä asti. Miksi olen tällainen 😭 Ei ole rahaa leikkauksiin.
Minulla on ollut miehiä mutta kukaan ei halua koskaan mitään vakavaa. Sekä huomaan aina jossain vaiheessa tapailua miten he katsovat vähän inhoten naamaani. Enkä valehtele. Edellisin katsoi vähän oudolla ilmeellä hetken minua ja "rapsutti" sitten kaksoisleukaani, ei sanonut mitään mutta ymmärsin viestin.
Kommentit (3)
Rumuus on vai oman mielikuvituksen aiheuttama vika kun ei saa sitä komeinta tai kauneinta kumppania itselleen.
Niin minäkin mutta ei se asia yhtään mua kiinnosta.
Arvosta sitä että olet hyvin hoikka ja ilmeisesti nuori. Mä oon sekä tuma, paksu että vanha. Löydät kyllä miehen sillä että olet hoikka ja nuori. Keskity niihin joista muut ei ole niin kiinnostuneita. Nuoruus paikkaa paljon.