Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita jotka viettävät miehetöntä viikonloppua??

Vierailija
10.03.2007 |

Missä miehesi on? Nautitko vai ikävöitkö? Mitä meinasit tehdä?

Minun mieheni on kahden kaverinsa kanssa mökkiviikonloppua viettämässä... ja mulla on todella tylsää!! En oikein osaa tehdä mitään, kummallista sillä oon kyllä tottunut yksinäisiin viikonloppuihin periaatteessa, kun niitä eräässä elämänvaiheessa tuli enempikin vietettyä. Nopeesti sitä näköjään tottuu miehellisyyteen...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pitkään sinkkuna ja vietin siis miehettömiä viikonloppuja enempikin, mutta nyt tuntuu niin oudolta olla vain itsekseen, ilman miestä, että näköjään sitä on tottunut rakkaan läsnäoloon... No, tietääpä ainakin että kyllä siitä välittää vaikka se välillä hermoille käykin.

Vierailija
2/5 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkunen sairaana. Karkkia oon syönyt (mies osti) lohdutukseksi ja lukenut kirjaa..+ kotihommia ja tietenkin kokoajan täytyy leikkiä ja viihdyttää pikkusta. Pääsis edes kävelylenkille..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva välillä olla kotosalla pelkästään lapsen kanssa. Saa illalla lukea ja latsella telkkua ihan yksin kun muksu nukkuu. Luksusta! Ja kyllä, mies on rakas mutta silti joskus kiva olla ihan yksikseenkin!

Vierailija
4/5 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies lapissa, lapsi ulkoilemassa naapurien kanssa

Vierailija
5/5 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten aattelin käpertyä sohvalle peiton alle telkkaria kattomaan, ja saatan ehkä juoda sen toisenkin lonkeron. Sellaista ois illaks suunnitteilla, päivä onkin mennyt jo netissä seikkaillessa ja ihmetellessä että mitä tekis. Tsemppiä muillekin " miehettömille" :D ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä