Jos tilaa muutto auton niin ja kaksi tavaroiden kantajaa niin onko pakko heidän kanssaan kantaa tavaraa?
Toki pientä voin viedä mut kunto ei riitä isojen tavaroiden kantamiseen ylös alas
Kommentit (38)
Ei, siksihän palkkaat miehiä kantamaan tavaroita. Kai on tulosa kaksi.
En minä ainakaan kantanut. Ja kärryillähän nuo veivät suurimman osan.
Meillä vuosikymmeniä sitten muuttomies pakkasi auton. Tavarat kannettiin autolle ja toisessa päässä muuttoautonkuljettaja ojensi tavarat autosta ja kannoimme ne asuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Ei, siksihän palkkaat miehiä kantamaan tavaroita. Kai on tulosa kaksi.
Ei - Euroviisuihin menee vain yhki Kai.
Kun tilaat muuttoauton, tilauslomakkeessa kysytään onko kantoapua. Asunnon koosta ja tavaran määrästä riippuu montako muuttomiestä tarvitaan. Itse ei ole pakko kantaa mitään. Muuttomiehet voivat myös pakata tavarat ja purkaa ne. Rahasta.
Eiköhän se siinä maksussa huomioida ja sovita mikä kuuluu muuttoauton ja -miesten työhön. Kannattaa etukäteen se sopia, tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Muuttoauto ja tavarankantaja ovat yhdyssanoja
Niin, vastaus on?
Kohteliasta on varmaan sanoa "Olis kiva kantaa teidän kanssa, mutta mä en pysty."
No ei ole pakko sinun kantaa.
Minä tilasin muuttoauton ja kaksi kantajaa yrityksestä.
En kantanut tavaran tavaraa itse kummassakaan osoitteessa. En lähtö- enkä tulo-osoitteessa.
Vierailija kirjoitti:
Ovat, mutta muutossa ei ole aikaa jäädä nussimaan pilkkua.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Ja sulle tiedoksi, että lauseen loppuun tulee piste.
ihan millaisen hintasopimuksen teette,mitä sopimus pitää sisällään. on hyvin eritason muuttoja. ääri on täydentasonmuutto. vastaanottopaikassa paikoilleen irtaimisto. ja lähtöpaikassa,suojataan kuten tulopaikassa lattiat suojilla,kukay suojiin, sohvat toppasuojiin, taulut suojiin,pyykkikone irroitus ja sille toppaussuoja ettei naarmiinnu. te päätätte asunnon koon ja irtaimiston mukaan montako muuttomiestä tarvitaan. monta kilometriä a väli b. monta tuntia menisi.
vai osallistuuko asukas itse ja minkä verran. kaikki eriteltynä ja kilpailutus. myös muuttoauton koko täytyy huomioida ja se onko pianon suojaus,kanto yläkertaan. muista kaikki maksaa. ja se,oletko itse pakannut kaiken, suojannut tavarat,lattian jne, eli hekö vain kantavat pois ja sisään.
suojaa lattiat uudessa paikassa, mm rautakaupat myy lattiasuojija,myös kylppärinlattia. noissa työkengissä tulee helposti hiekoitushiekkaa kengän juormuissa ja voi tehdä törkeää jälkeä lattioihin sinne peränurkkaan asti. onnea muutollesi.
Kaksi oli tilattu kantamaan, mutta se toinen (nainen) vaikutti huonokuntoiselta, niin autoin kantamisessa. Oli vähän kummallinen tilanne toki meni nopeammin näin.
Palkkasin tuntihinnalla muuttomiehet ja kannoin itse myös tavaroita, että homma etenee nopeammin.
Eri asia, jos olisi könttäsumma, niin sitten en kantaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, vastaus on?
Vastaus on: niin?
Maksat palvelusta, joten sinun ei tarvitse kantaa. Olet heidän johtaja muuton ajan. Siitähän sinä maksat.
Vierailija kirjoitti:
Kohteliasta on varmaan sanoa "Olis kiva kantaa teidän kanssa, mutta mä en pysty."
Kohteliasta? Pahoitteletko hammaslääkärissä, että valitettavasti en nyt itse voi tulla paikkaamaan hampaitani tai bussikuskille, että olisi kiva ajaa, mutta ei ole korttia?
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Miksi ihmeessä kukaan, joka ei osaa äidinkieltään, kirjoittelee tänne?