Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatteleko koskaan seksin aikana, että kuinkahan montaa pillua tämäkin kurpa on kyntänyt?

Vierailija
12.03.2025 |

Vai et?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on minustakin kyllä hyvin kiihottavaa

Vierailija
22/26 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi mies sanoi itse seksin jälkeen, että "onneksi olkoon, olit muuten tasan sadas nainen joka otti suihin ja nieli kaiken". Jäi kirjaimellisesti paha maku suuhun miehestä tämän jälkeen.

Olisit vastannut Onneksi olkoon, olit sadas mies jolta otin poskeen. Ei ollut sperma huonoimmasta päästä, mutta vähän kannattaa katsoa ruokavaliota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse ajatella kun tiedät että kaluni on "kyntänyt" 46v:n aikana 11 eri pillua, jos syntymässä tapahtunutta mahdollista kosketusta äitini vaginaan ei lasketa.

Vierailija
24/26 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä naisena kiihottaa seksissä todellakin välillä ajatus, että toivottavasti tämä mies on saanut levittää siementään mahdollisimman moneen pilluun! Ei ehkä ihan naisellisin ajattelu, mutta minua kiihottaa todella paljon!

Ajattelen, että siemennesteen pumppaaminen mahdollisimman monen naisen pilluun on vain biologiaa, toki seksiä, nautintoa, huumaa, mielihyvää jne. Minua kiihottaa ja toivon sitä, että kumppanini olisi mahdollisimman kokenut ja sinut seksuaalisuutensa kanssa.

Olisi upeaa, jos seksikäyttäytyminen olisi huomattavasti vapaampaa kuin se on ja ihmiset lähestyisivät toisiaan kohteliaasti seksitarkoitusperin.

Vierailija
25/26 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen näkee naamasta jo kauan ennen kuin pippeli on lähelläkään omia sukuelimiä. 

Vierailija
26/26 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumala sanoi: Olkaa hedelmälliset ja lisääntykää ja täyttäkää maa.

Jumala ei käskenyt pitämään kirjaa panojen määrästä, sillä noihin aikoihin luku- ja kirjoitustaito oli harvinaista. 

M48, guru

Ja sitten tuli jeesus joka sanoi, että olkaa kuten minä, pidättäytykää. Kunnon juutalainen seuraa jotain yahween käskyjä jeesuksen yli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan