Naiskuski melkein ajoi ylitseni
Olin ylittämässä suojatietä ja naiskuski ei pysähtynyt, EIKÄ EDES JARRUTTANUT. Ajoi vain vaikka olin melkein puolessa välissä tietä. Katsoi vain minua ohi ajaessa silmiin. Soitanko poliisille, kun selvästi vaarallinen naiskuski on liikenteessä?
Kommentit (8)
Olen nähnyt oman kuolemani. Elämäni tulee päättymään ratissa koheltavan naisen vuoksi. Nyt vaan jännätään tapahtuuko se suojatiellä vai kauppakeskuksen parkkipaikalla.
Jos jalankulkija astuu suojatielle, niin naiskuskin täytyy pysähtyä. Tuo on selvä rikos, kun on ajanut päin.
"Naiset on parempia kuskeja kuin miehet." :DDD
Itekkin oon melkein jäänyt naiskuskin alle. Mutta hei. Me olemme naisvihaajia, jos puhumme naisten ajotaidoista. :D M34
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat surkrita kuskeja. Jos mies ylittää katua, niin eivät huomioi, mutta jos nainen ylittää niin kyllä silloin ovat pysähtymässä. Miesviha näkyy vahvasti Suomessa. Minä ilmoittaisin poliisille.
Itse oli kerran lähdössä parkkihallista, jossa ajoreitit olivat yksisuuntaisia ja selvästi sellaisiksi merkityt. Mutta niinpä vain tuli kulman takaa naiskuski vastaan ja nokkakolari oli lähellä. Taiteiltiin siinä sitten toistemme ohi naisen jatkaessa vastakarvaan, mennessään katsoi tosi vihaisesti vieläkään älyämättä mokaansa.
Meinasin ajaa tänään mummon yli suojatiellä. Ei vaan ollut ainuttakaan liikkeellä siihen aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat surkrita kuskeja. Jos mies ylittää katua, niin eivät huomioi, mutta jos nainen ylittää niin kyllä silloin ovat pysähtymässä. Miesviha näkyy vahvasti Suomessa. Minä ilmoittaisin poliisille.
Itse oli kerran lähdössä parkkihallista, jossa ajoreitit olivat yksisuuntaisia ja selvästi sellaisiksi merkityt. Mutta niinpä vain tuli kulman takaa naiskuski vastaan ja nokkakolari oli lähellä. Taiteiltiin siinä sitten toistemme ohi naisen jatkaessa vastakarvaan, mennessään katsoi tosi vihaisesti vieläkään älyämättä mokaansa.
Olen mieskuski ja monet kerrat parkkihalliin sisälle ajettuani kurvasin kätevästi vieressä oleviin tyhjiin paikkoihin. Myöhemmin huomasin että minun olisi pitänyt kiertää koko halli läpi ja sinne paikoille olisi saanut mennä vasta sen kiertoajelun lopuksi. Mieleni ei vain halunnut uskoa että noin typerä ja tehoton järjestely olisi mahdollista ja meni suorinta ja tehokkainta reittiä.