Miten saan kissan pois puusta? Soitanko paloautolle?
On ollut aamusta alkaen pihakoivussa, luultavasti säikähti jotakin. =(
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yksikään kissa KOSKAAN jäänyt puhuun.
No niin no. Joko tulee itseksekseen, palokunnan avustamana tai sitten kuolemansa jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Tulkoot itse alas sieltä miten parhaiten taitaa. Jotenkin se on sinne puuhun ylöskin päässyt. Ei kai nyt palokunta oikeasti lähde jotain kissaa puusta hakemaan kuin jossain Aku Ankassa.
Useamman päivän päästä saattaa tullakin, mutta siinä voi käydä niin että kissa ei antaudu palomiehelle, vaan hyppää kertalaakilla 10 metriä alas ja voi loukkaantua sen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulkoot itse alas sieltä miten parhaiten taitaa. Jotenkin se on sinne puuhun ylöskin päässyt. Ei kai nyt palokunta oikeasti lähde jotain kissaa puusta hakemaan kuin jossain Aku Ankassa.
Kuuluu pelastuslain mukaan tehtäviin myös eläinten pelastaminen.
Joskus on palomiehet (omani kertoi) tulleet uupuneina ja nälkäisinä pitkältä keikalta niin eikös joku mummo soittanut, että hänen kissansa pitää hakea puusta alas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu pelastuslain mukaan tehtäviin myös eläinten pelastaminen.
Mitä jos eläin ei ole hädässä eikä tarvi pelastusta? Kunhan kiipesi puuhun katsellakseen maisemia ja ollakseen hetken rauhassa ap:ltä. Kuten meille on palstalla opetettu, eläin on perheenjäsen eikä mikään eläin. Ei sitä voi pakottaa mihinkään mitä se ei itse halua.
Vierailija kirjoitti:
Vähän aikaa miettii kun kovin mukavaa tulla kynnet edellä puuta alaspäin.
Voihan se tulla sieltä perce edellä alas niin kynnet pitää varmaan paremmin. Kai kissan vaihdelaatikosta löytyy myös pakki?
Naapuriapua. Hankkikaa jostain pitkä lauta puuta vasten nojeelleen.