Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etkö tiedä kuka olen?

Vierailija
12.03.2025 |

Onko itse ollut tilanteessa, jossa ihmettelet, jos joku ei tiedä kuka olet?

Itselleni tuli töissä vastaan tilanne, jossa mielestäni ihan tuttu kollega ei tiennyt kuka olen. Olemme molemmat tehneet samaa työtä eri yksiköissä parikymmentä vuotta. Sanoisin, että olemme pitkäaikaisimpia kollegoja. Olemme olleet lähivuosina lukuisissa Teams-kokouksissa kamerat päällä ja myös livekokouksissa useita kertoja vuodessa. Olemme samoissa sähköpostiketjuissa jatkuvasti. Olen keskustellut hänen kanssaan livetapaamisten yhteydessä työasioista ja käynyt syömässä hänen ja muiden kollegojen kanssa.

Nyt sitten taas tapasin tuon työkaverin ja menin rennosti juttelemaan hänelle, kun on ihan vanha tuttu. Hän vastasi ihan asiallisesti ja sitten esitteli itsensä minulle. WTF? Kyllä mä tiedän kuka olet, mutta etkö sä tiedä kuka minä olen? On varmaan ihmetellyt aiemmin, kun mä vaan rennosti tungen samaan lounaspöytään tai pyydän vahtimaan tavaroitani kun käyn vessassa.

Oli kyllä kumma tilanne. Ja kyse ei siis ole mistään valtavasta kollegajoukosta, meitä on alle kaksikymmentä ja tasan tarkkaan tiedän kaikkien nimet.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihonut tsi uusi kampaus?

Vierailija
2/3 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kans tuli kerran juna-asemalla yks juttelee, en mä muistanut kuka se oli. Joku vanha työkaveri tais olla. Mulla on muutenkin nyt kymmenittäin työkavereita joiden nimiä en tiedä. Samaa työtä tehdään saman katon alla eri yksiköissä ja palavereissa ollaan joskus samaan aikaan. Ei hajua nimistä, koska mä en niitä tietoja päähäni tartte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kans tuli kerran juna-asemalla yks juttelee, en mä muistanut kuka se oli. Joku vanha työkaveri tais olla. Mulla on muutenkin nyt kymmenittäin työkavereita joiden nimiä en tiedä. Samaa työtä tehdään saman katon alla eri yksiköissä ja palavereissa ollaan joskus samaan aikaan. Ei hajua nimistä, koska mä en niitä tietoja päähäni tartte.

Tämä minun tilanteeni tapahtui työpaikalla kun odoteltiin palaveriin menoa. Hän sitten kysyi, olenko samaan palaveriin menossa. Itse olen tarvinnut hänen nimeään usein, hän nähtävästi ei ole tarvinnut minua, mikä on kyllä yllättävää ja harmillista. 

Olen ollut kohtalaisen saman näköinen pitkään. 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi