Filosofinen näkemykseni parisuhteesta
Olen sitä mieltä, etteivät järkevä liitto, tulevaisuuden suunnitteleminen ja yhteisen elämän rakentaminen sulje pois läheisyyttä, kiihkeää seksielämää ja yhteistä hauskanpitoa. Silloin kun nuo kaikki voidaan sovittaa yhteen niin ei tule koskaan tylsää eikä ole niin että ensin on se kuherrusaika kokoajan, sitten kyllästyy kun on vaan sitä ja loppuelämä sitten sitä kaikkea muuta ns "tylsää".
Kommentit (4)
Pari suhdetta on varmaankin parempi kuin parisuhde. Saa ainakin enemmän seksiä. Alfamiehillä on oma haaremi, johon kuuluu iso joukko naisia. Rakkaus on nykynaiselle sama asia kuin paneminen.
Vierailija kirjoitti:
Pari suhdetta on varmaankin parempi kuin parisuhde. Saa ainakin enemmän seksiä. Alfamiehillä on oma haaremi, johon kuuluu iso joukko naisia. Rakkaus on nykynaiselle sama asia kuin paneminen.
Itseasiassa tällaiset miehet ovat Ö-luokan miehiä sillä eivät kunnioita kumppania ja omaavat niin huonon itsetunnon että hakevat juuri tällä haaremilla pönkitystä egolleen. Mies loistaa A-luokassa parhaiten kun omistautuu omalle kumppanilleen. Jos hänelle ei halua omistautua parisuhteessa niin etsii toisen tai on sinkku. Sama pätee myös naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Kun kumpikaan ei esitä mitään, vaan ovat alusta asti aitoja omia itsejään, niin parisuhde on vakaa niin alussa kuin kauas tulevaisuuteenkin.
Joo, silloin on kyllä väärän tyypin kanssa jos ei ole tunnetta siitä, että voi olla ihan aito oma itsensä.
Olen samaa mieltä. Kun kumpikaan ei esitä mitään, vaan ovat alusta asti aitoja omia itsejään, niin parisuhde on vakaa niin alussa kuin kauas tulevaisuuteenkin.