KEVÄÄN YHTEISHAKU 2025 - seuranta & jännitys
Tämän kevään yhteishaku korkeakouluihin aukesi eilen!
Minne itsekukin on hakemassa ja millä fiiliksillä? :)
Kommentit (6747)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaasan kauppismaisterin palkki tullut!
Ja mulla hävis samalla kakkostoiveesta varasija!! Apua! Voisko olla..
Sinä olet todennäköisesti pääsemässä Vaasan kauppismaisteriin. Mulla kävi samoin J:kylän kauppismaisterissa ja pääsin. :)
Näin mäkin olen tän palkkiteorian ymmärtänyt, mutta ei uskalla iloita ennen kuin näkee omin silmin.
Jännittävää, toivottavasti pääset!
Kyselen koska mietin että onko itsellä mitään mahdollisuuksia, paljonko sun k.a on?
Valtavasti tsemppiä kaikille 💗
Onnea maistereille tuleville! Olen Vaasasta valmistunut 40 v sitten. Ei ole katumista, vaikka kauppaopettajana elämäntehtäväni tein. Muutoinkin voi ja kannattaa työllistyä.
En pääse koneelle pariin päivään, joten voisiko joku ihana kurkata mille näyttää savonian sosionomi tilanne? Kolme alkavaa, joihin kaikkiin olen varasijalla. 1,3 ja 5. En ole ensikertalainen.
Kiitos 🏻
Onko DIA-alojen valintakokeiden tulokset tullut?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki DI:t ovat, pisterajat ovat DIAn sivuilla. Arkkitehdin rajoja siellä ei näy, joten ne saattavat vielä puuttua.
On arkkitehtien tuloksetkin tulleet eilen 30.6. ja pisterajat julkaistu
Vierailija kirjoitti:
En pääse koneelle pariin päivään, joten voisiko joku ihana kurkata mille näyttää savonian sosionomi tilanne? Kolme alkavaa, joihin kaikkiin olen varasijalla. 1,3 ja 5. En ole ensikertalainen.
Kiitos 🏻
Moikka! Savonian ei-enskojen kaikki paikat on otettu vastaan "Sosionomi AMK (verkkototeutus)" sekä "Sosionomi ylempi-AMK (monimuotototeutus)". Paikkoja vielä ottamatta "Sosionomi AMK, rikosseuraamus", jossa ei-enskojen 15:sta paikasta ~12 on otettu vastaan.
Tsemppiä!
Montako paikkaa on vielä jakamatta?
Vierailija kirjoitti:
Jännittävää, toivottavasti pääset!
Kyselen koska mietin että onko itsellä mitään mahdollisuuksia, paljonko sun k.a on?
Pääsin!!!
Multa vapautui sit KAMKiin yks yamk paikka ja yks varasija toiseen vastaavaan.
Mulla oli tradenomin ka noin 4,67 muistaakseni ja oppari 4, mutta tässä haussa pyydettiin painotettu keskiarvo oppari mukaanluettuna, niin se oli hieman alle 4,5 sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos 🏻
Moikka! Savonian ei-enskojen kaikki paikat on otettu vastaan "Sosionomi AMK (verkkototeutus)" sekä "Sosionomi ylempi-AMK (monimuotototeutus)". Paikkoja vielä ottamatta "Sosionomi AMK, rikosseuraamus", jossa ei-enskojen 15:sta paikasta ~12 on otettu vastaan.
Tsemppiä!
Nuo eikö ollu jo menneitä? Eivät nyt syksyllä alkavia.
Edelleen 1. varasijalla. Paikkoja vielä vastaanottamattakin runsaasti kyllä, joten toivoa ei ole menetetty. En kestä enää jännitystä. >:-) Peukut on edelleen pystyssä ja sormet ristissä!
t. se maataloustieteiden varasijailija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki DI:t ovat, pisterajat ovat DIAn sivuilla. Arkkitehdin rajoja siellä ei näy, joten ne saattavat vielä puuttua.
Mutta ei ole tullut opintopolkuun tulokset? Kaverini haki Aalto, mutta ei ole saanut valintakoetuloksen
Vierailija kirjoitti:
Edelleen 1. varasijalla. Paikkoja vielä vastaanottamattakin runsaasti kyllä, joten toivoa ei ole menetetty. En kestä enää jännitystä. >:-) Peukut on edelleen pystyssä ja sormet ristissä!
Oletko ensikertalainen? Mahiksia on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos 🏻
Tsemppiä!
Nuo eikö ollu jo menneitä? Eivät nyt syksyllä alkavia.
Totta tosiaan, puhelimella on hieman vaikea kattoa noita. Keväänhän ne olikin.
Syksyltä on 1-4 paikkaa, joista 1-4 paikkaa on vastaanotettu monimuototeus lähihoitajille ja sosiaalipedagogiselle. Sosiaaliohjaus hyvinvointi- ja sosiaalipalveluissa valittuja on 1-4, paikkoja ei ole vielä vastaanotettu.
Pahoittelut edellisestä hupsiksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ensikertalainen? Mahiksia on!
Ei-enska. :')
Mutta toivoa on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei ole tullut opintopolkuun tulokset? Kaverini haki Aalto, mutta ei ole saanut valintakoetuloksen
Kumpaan, DI:ksi vai arkkitehdiksi?
DI-tulokset tiettävästi tulivat eilen (palkit tulivat la ja Vipuseen su), kun joku sanoi, että tulivat ja samalla hänelle suru. Onko täällä DI-hakijoita paikalla?
Huh, just tuohon sosiaaliohjaukseen olen 1. varasijalla eli pieni mahdollisuus voi olla vielä päästä sisään!
Iso kiitos sinulle.
Historian pisterajat? Hki, Tampere, Turku?