Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveyskeskukset saakin lakkauttaa. Kertoo paljon jo henkilöistä, kuka niitä ylipäätään käyttää.

Vierailija
12.03.2025 |

En itse jalallanikaan astuisi näihin arvauskeskuksii, jotka on vaan veronmaksajalle rasite. En ymmärrä näitä lääkäreitä, jotka suosii noissa paikoissa työskentelemään, kun oikeitakin kultakaivoksia on olemassa.

Lääkäriasemat ovat olemassa ja niitä tulekin käyttää. terveysakeskuksia jos käyttää, maksakoot itse nistä ne, jotka niitä tarvitsee

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaiden hyysääminen pitäisi lopettaa. Aikuisen ihmisen pitää kustantaa itse terveydenhuoltomenonsa, eikä siihen ainakaan pitäisi pakottaa muita.

Vierailija
2/8 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutko julkisten terveysasemien ja julkisten terveyskeskusten lopettamisesta?

Jos en olisi mennyt julkiselle niin en olisi saanut lähetettä tutkimuksiin. Ja päässyt syöpäleikkaukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. LKakkautetaan vaan. Yksityiset terveysasemat on parempia

Vierailija
4/8 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaiden hyysääminen pitäisi lopettaa. Aikuisen ihmisen pitää kustantaa itse terveydenhuoltomenonsa, eikä siihen ainakaan pitäisi pakottaa muita.

Lopeta se peukunkäyttö. Kaikki sun jutut on ihan prseestä. Olet itse kohta tuolla tk:lla vuodepotilaana. 

Vierailija
5/8 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on lääkäriasema? Eikös terveyskeskus juuri ole sellainen. Ja jos ne lopetettaisiin niin sitten hommat kai hoidettaisiin erikoissairaanhoidon polilla? Ei järkeä.

Terveyskeskuksen tehtävä on hoitaa yksinkertaisemmat vaivat ja terveysseurannat ja vaativammat hoidot ohjataan sitten erikoissairaanhoitoon.

Vierailija
6/8 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

johonkii verojenki on mentävä... 

Vierailija
7/8 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaikki terveysasemien potilaat hajautetaan yksityisille.

Jonotat 3 tuntia niiden potilaiden kanssa. Ja maksat siitä vielä.

Terveysvakuutuksia menee nykyään tosi paljon. Kun niiden käyttäjät tuplaantuisivat terveyskeskusten lakkauttamisen myötä. Vakuutuksen hinta nousee. Jonot pitenee. Ja aloittaja laittaa aloituksen. Laittakaa terveysasemat takaisin.

Vierailija
8/8 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avohoidosta on näemmä jo leikattu ihan tarpeeksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän