Eduskunta etätöihin
Vatsatautiepidemia.
Eikö näitä siperialaisia hallitus ja presidentti mukaan lukien voisi laittaa pysyvästi etätöihin?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011092709.html
Kommentit (14)
Onko nää muka palannut jo joululomiltaan töihin?
Varmaan kikkailevat etäpäivillä. Eiköhän kielletä etäpäivät eduskunnan henkilöstöltä:D
Ehkä ne saa jopa tehtyä töitä etätöissä. Kun ei mene aika juoruiluun muiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihan fiksulta.
Noro on tosi paha tauti. Itse olin ekat 24h pelkästään sängyssä korkeassa kuumeessa ja aina välillä oksensin.
Naisflunssa.
Ei tuo ole mitään oikeaa työtä tuo etätyö. Eiköhän poisteta kansanedustajilta ja ministereiltä palkkiot kokonaan kun eivät viitsi mennä töihin:D
Persut peukuttaneet oikein porukalla.
Juuri oli hiihtolomat ja sitten ihmiset kokoontuvat, senkin jälkeen. Lapsia lastataan bussit täyteen isoissa kaupungeissa. Onko pakko.
Yhdellä "kakkalöysä" niin kaikki jää etätöihin ...hmmm. käykö näin myös kaikissa työ/olesKelu - paikoissa.
Vaalijännää , löysäs mahan. Harmi kun just alkaa vaalihulinat ja koht olis kevätvaalitauko . Pitäs ehtiä turuille ja toreille. On se niin kummallista kun ei sairaat jää kotiin vaan koko porukka ...
puhuvat siellä niin paljon p#skaa, että joutuvat kotiin häpeämään, kun levittävät noroa ja väärää tietoa.
Saa ne työt jätettyä tekemättä etänäkin!
Entäs äänestykset ja esim. kyselytunti? Etänä?
Tänään äänestetään sisäministerin luottamuksesta. Paikalla on 22 sitkeää persua ja muutama kokoomuslainen.
Kuulostaa ihan fiksulta.
Noro on tosi paha tauti. Itse olin ekat 24h pelkästään sängyssä korkeassa kuumeessa ja aina välillä oksensin.