Auttakaa mua näkemään iltavuorojen positiivisuus
Meillä siis pomo tekee pelkkää aamua mikä on mun mielestä väärin ja vastoin työehtosopimusta. Mutta en jaksa taistella ja tyydyn kohtaloon.
Kertokaa iltavuoron plussat ja aamuvuoron miinukset.
Aamuvuoro isin herään 5.15 ja illal oon kotona n 00.00
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltavuorossa saat talvella ne vähäiset valoisat tunnit omaan käyttöösi.
Saat nukkua kun nukuttaa ja herätä ilman kelloa.
Ehdit tehdä aamulla kaikenlaista, ja illalla ei tarvitse kuin syödä, käydä suihkussa ja kaatua sänkyyn.
Näin mä koen. Nuorena olin ehdottomasti aamuvuorojen kannalla, keski-iässä heilahti ihan toiseen suuntaan.
Hyviä pointteja. Mulla tosin työmatka on 1h eli siihen pitäs keksii vielä jotain positiivista. Ap
Mullakin 50 min. Ajatko itse vai kuljetko julkisilla? Äänikirja, musiikkia, rentoutumisharjoituksia, uuden kielen opiskelua? Korviin mahtuu kaikenlaista.
Julkisilla, onneks yhdellä bussilla. Rentoutumisharjoitukset vois toimia. Ap
Eikö voi vain olla?
Miksi se aika pitää täyttää jollain sisällöllä ja ärsykkeillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltavuorossa saat talvella ne vähäiset valoisat tunnit omaan käyttöösi.
Saat nukkua kun nukuttaa ja herätä ilman kelloa.
Ehdit tehdä aamulla kaikenlaista, ja illalla ei tarvitse kuin syödä, käydä suihkussa ja kaatua sänkyyn.
Näin mä koen. Nuorena olin ehdottomasti aamuvuorojen kannalla, keski-iässä heilahti ihan toiseen suuntaan.
Hyviä pointteja. Mulla tosin työmatka on 1h eli siihen pitäs keksii vielä jotain positiivista. Ap
Mullakin 50 min. Ajatko itse vai kuljetko julkisilla? Äänikirja, musiikkia, rentoutumisharjoituksia, uuden kielen opiskelua? Korviin mahtuu kaikenlaista.
Julkisilla, onneks yhdellä bussilla. Rentoutumisharjoitukset vois toimia. Ap
Voi olla ja aamul yleensä nukun koko matkan. Ap
Ehdoton plussa illoissa että saa nukkua aamulla pitkään. Se riittäisi jo mulle.