Torille! KAJ nousi Spotifyssa maailman listaykköseksi
Kommentit (25)
Mä en oikein tiedä yhtään syytä miksi tuota pitäisi kuunnella. Musiikillisesti aivan täydellisen "tönkkö" ?
KAJ on jo nyt voittaja, kävi Euroviisuissa kuinka tahansa. Letkeä, hyvänmielen kappale, sellaisia tarvitaan näinä epävarmoina, kovina aikoina!
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikein tiedä yhtään syytä miksi tuota pitäisi kuunnella. Musiikillisesti aivan täydellisen "tönkkö" ?
Hyväntuulinen, muistuttaa kansansävelmiä, vähän esim. Ievan polkka ja sen tyyliset tulee mieleen.
Vain orjan mentaliteetilla varustettu suomenkielinen jaksaa tuota kulttuuriappropriaatio-oksennusta hehkuttaa. Ainut kansa, joka vapaaehtoisesti alentaa itsensä ruotsalaisen piiaksi. Olen todella pettynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vain orjan mentaliteetilla varustettu suomenkielinen jaksaa tuota kulttuuriappropriaatio-oksennusta hehkuttaa. Ainut kansa, joka vapaaehtoisesti alentaa itsensä ruotsalaisen piiaksi. Olen todella pettynyt.
Kuinka kauan sä oikein jaksat spämmätä tätä? 😅
Tässä on vähän Käärijä fiiliksiä. Suomalaiset voittaa koko paskan ainakin henkisesti ja onhan se Erikakin mukana loilottamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vuosina 1991-1994 suomalaisilla oli hätä kädessä, kun tukholman syndrooma ois voinut lähteä lipsumaan. kiitos EU !
Eihän KAJ maailman listan ykköseksi noussut vaan sijalle 138.
Hieno saavutus sekin.
Miksi meidän Suomessa pitäisi torille mennä, kun KAJ edustaa Ruotsia eikä Suomea?
Vierailija kirjoitti:
Haistappa sinä paska...
Vierailija kirjoitti:
-Olisi sinunkin elämä vähän helpompaa ja keveämpää, kun ottaisit sen kireän pipon pois päästäsi. Mahtaa olla raskasta olla sinä?
Vierailija kirjoitti:
Ainakin ihanat suloiset ja hauskat pojat. Ja olihan Melodifestivalenin yleisökin täysillä mukana tanssimassa ja huutamassa. Nyt kappale on maailmanmenestys jo.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on vähän Käärijä fiiliksiä. Suomalaiset voittaa koko paskan ainakin henkisesti ja onhan se Erikakin mukana loilottamassa. Ei ole nyt Erikan kappaleella mahdollisuuksia, kun mukana on suursuosikki KAJ.
Vierailija kirjoitti:
Ei se kyllä minusta ole, edes näin musiikin puoliammattilaisena. Toki se tyylilaji on huumorimusiikki, josta jotkut tykkää jotkut ei, mutta ei se nimenomaan musiikillisesti minusta mitenkään nolo ole, tyyliin että eivät osaisi laulaa ja soittaa - kyllä osaavat. Kivoja kansanmusiikkivibojakin siinä kappaleessa.
Upeeta, vaikken spotifaista mitään ymmärräkään. Katson vain tubesta KAJn saunabiisiä. 🥳🥳🥳