Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te joilla on tatuointi!

Vierailija
11.03.2025 |

Hei! Haluaisitteko kertoa mitä maksoi noin suunnilleen about vuoden sisään ottamanne tatuointi??

Olen yrittänyt tiedustella NOIN-hintoja liikkeistä mutta kyselyihin ei vastata.

Olisi tarkoitus ottaa pohkeeseen ihan mustalla, perus kirjaimilla, ilman mitään varjostuksia tai kiekuroita teksti "Riikka". Teksti olisi noin 4x10cm:n kokoinen.

Mitähän tällainen voisi NOIN SUUNNILLEEN maksaa; 80€?250€?700€1000€ Mulla kun ei ole mitään käsitystä hinnoista.

Kiitos asiallisista vastauksista!!

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta nuo tatuoinnin ottaneet ovat suorastaan huvittavia: niitä on pakko tuoda esille tavalla tai toisella. Jotkut ovat jopa talvella T-paidassa että se tatuointi näkyy kunnolla muillekkin. Kummallista käytöstä, ei kai sitä ole tarkoitus nyt esitellä joka ikiselle jos vain mahdollista. Olen tietysti vanha kalkkis, enkä ymmärrä sen tatuoinnin syvällistä merkitystä.Olisko niin että tatuointeja ottaneilla on ehk heikko itsetunto ja sitä täytyy sitten vahvistaa jollain vaikkapa ihoon tatuoiduilla kuvioilla 

Ylimääräistä rahaa heillä on, kun tuollaiseen jonninjoutavaan liikenee...

Vierailija
22/33 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallisista vastauksista voisin siis päätellä, että vastaava tatuointi maksaisi siis noin 200-400 euroa?? Vaikka siis oma nimeni "Tuukka". Pohkeeseen yksinkertaisella tekstillä. n. 4x10cm. Mustalla, pelkkä teksti ilman varjostuksia, koukeroita, perhosia tai sydämiä.

Kiitos teille asiallisesti vastanneille!

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota toiseen jalkaan myös tatuointi jossa lukee Petteri.

Vierailija
24/33 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla maksoi suunnilleen tuon kokoinen tatuointi 150e. Otin sen 1,5-vuotta sitten. Oli mulle suunniteltu tatuointi ja on varjostuksia yms. 

Vierailija
25/33 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla maksoi suunnilleen tuon kokoinen tatuointi 150e. Otin sen 1,5-vuotta sitten. Oli mulle suunniteltu tatuointi ja on varjostuksia yms. 

Kiitos sinulle kun vastasit asiallisesti!!!

Haluaisitko vielä kertoa, oliko summa arvioitu tai sovittu jotenkin etukäteen? Vai saitko tietää tarkan summan vasta tatuoinnin valmistuttua??

Mietin vaan kun täälläkin kommentoitiin, että esim. kulunut aika vaikuttaa (ei voi etukäteen tietää).

Kiitos sinulle!

Vierailija
26/33 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta nuo tatuoinnin ottaneet ovat suorastaan huvittavia: niitä on pakko tuoda esille tavalla tai toisella. Jotkut ovat jopa talvella T-paidassa että se tatuointi näkyy kunnolla muillekkin. Kummallista käytöstä, ei kai sitä ole tarkoitus nyt esitellä joka ikiselle jos vain mahdollista. Olen tietysti vanha kalkkis, enkä ymmärrä sen tatuoinnin syvällistä merkitystä.Olisko niin että tatuointeja ottaneilla on ehk heikko itsetunto ja sitä täytyy sitten vahvistaa jollain vaikkapa ihoon tatuoiduilla kuvioilla 

ihan junttien harrastus nuo tatuoinnit

Vierailija
27/33 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo on heikko itsetunto, niin ei kävele hihatatuoinnissa t-paitasillaan julkisesti. Koita laittaa siirtokuvia käsivarsi täyteen ja kävele lähimarkettiin, niin huomaat. 

Vierailija
28/33 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N. 250-400e. Etukäteen noita on vaikea tarkasti arvioida, koska vaikuttaa niin moni asia. Aikaakin voi mennä arvioitua kauemmin. 

Ootko nyt ihan tosissasi? Puolikkaa "hihan" hinta liikkuu tonnin molemmin puolin riippuen kuvista. Pieni teksti ei todellakaan maksa 400€, ei edes 250€.

Hihan teko urakalla on halvempaa, kuin se, että sitä tehdään pieni pala kerrallaan vuoden välein. Fontti tuossa tekstissäkin ratkaisee. Jos sen tekee tärisevin käsin tikkukirjaimilla "timppa" jossain kotonaan, nin varmaan saa 50 eurollakin. 

Vierailija
29/33 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi tatuoinnit ja varsinkin, kun on paljon niitä.

Vierailija
30/33 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tuo tatuointivillitys oikeasti loppui?  Ei ole uusia näkynyt 

Vierailija
31/33 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntihinta liikkuu 100-120€ paikkeilla isoissa kaupungeissa. Halvin näkemäni tuntihinta on ollut 80€ juuri avautuneessa liikkeessä, joka houkutteli asiakkaita. Tatuoinnit, joiden tekemiseen menee alle tunti veloitetaan 1 tunnin mukaan.

Haluamasi tatuointiin varaisin 120-150€. Hyvällä onnella saat sen 100 eurolla.

Voit myös katsoa järjestääkö joku tatuointiliike Walk In-tapahtumia, joissa paikan päälle mennään hakemaan pieni tatuointi ilman varausta. Walk in tatuoinnit ovat halvempia kuin perustuntiveloitus (n. 80€) ja sinun haluamasi tatuoinnin pystyy tekemään walk inina.

T: tatskaliikkeessä työskennellyt

Vierailija
32/33 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata mennä halvimpaan. Jos alle tuhatta euroa sanovat hinnaksi niin kävele pois. Jotain hämärää veronkiertoa on silloin kyseessä.

Vierailija
33/33 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntihinta liikkuu 100-120€ paikkeilla isoissa kaupungeissa. Halvin näkemäni tuntihinta on ollut 80€ juuri avautuneessa liikkeessä, joka houkutteli asiakkaita. Tatuoinnit, joiden tekemiseen menee alle tunti veloitetaan 1 tunnin mukaan.

Haluamasi tatuointiin varaisin 120-150€. Hyvällä onnella saat sen 100 eurolla.

Voit myös katsoa järjestääkö joku tatuointiliike Walk In-tapahtumia, joissa paikan päälle mennään hakemaan pieni tatuointi ilman varausta. Walk in tatuoinnit ovat halvempia kuin perustuntiveloitus (n. 80€) ja sinun haluamasi tatuoinnin pystyy tekemään walk inina.

T: tatskaliikkeessä työskennellyt

Kiitos vastauksestasi! En nyt edelleenkään ihan ymmärrä tätä "tuntihinta" laskutusta. Voiko vaikka 2x2cm sydäntatuointiin mennä ihan yhtä lailla 2 tuntia? Eikö tatuoija anna mitään arviota hinnasta vaan laskun saa käteen toimenpiteen jälkeen?? Mietin, että mikä voisi minun tapauksessa venyttää tai viivyttää toimenpidettä. Kahvitauko?

En ole ilkeä mutta kysyn koska en ymmärrä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan