Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tunnistaako 40+ nainen ovulaatiohetkensä

Vierailija
11.03.2025 |

muutenkuin katsomalla pikkareihin mite tunnistaakaan? oletko silloin halukkaimmallasi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli miespuolinen kaveri joka väitti haastavansa sekä naisen ovuloinnin että kuukautiset ohi kulkiessaan. Kukaan ei uskonut ja ryhmästämme löytyi 10+ naista, jotka suostuivat koekaniineiksi. En uskoisi ellen olisi itse nähnyt, mutta naiset vasta hämmentyneitä olivatkin - osui satavarmasti. Myös niiden osalta jotka eivät itse ovulaatiota muutoin havainneet kuin kalenterista kiertoa tarkastelleinä myöhemmin. Kertoi nuoruudessaan hyödyntäneensä niin baareissa kuin parisuhteissakin kykyään

Vierailija
2/3 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti tunnistan edelleen. Yläasteelta saakka oon huomannut oviksen. Alkuun lähinnä ns ovislimasta ja myöhemmin sitten selkeäsä panetuspiikistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktahan on se, että ikään katsomatta kaikki naiset eivät tunne ovulaatiohetkeään. Jotkut tuntevat pienenä vihlaisuna, jotkut kärsivät kovistakin oireista oviksen aikana.

Itse olen pari kertaa tuntenut munasolun irtoamisen. Se on ollut kiukkuinen vihlaisu alavatsalla. Muuten oviksen aikana valkovuoto on runsaampaa ja mukana on myös "kiimaliimaa" halujen kohoamisen vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi