Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko kiihottaneet toisianne kylpylän altaissa?

Vierailija
11.03.2025 |

Minä olen kerran erään työtutun ( ei työkaverin)  ihanan muodokkaan naisen kanssa erään kylpylän porealtaassa. Meillä oli ollut kaikenlaista flirttiä ja vihjailua kauan ja sitten työpalaverireissulla päästiin sattumalta samaan altaaseen vierekkäin, eikä ketään tuttuja lähelläkään silloin. Joku vanha pari oli samassa altaassa kyllä. Vein käden hänen reidelleen ja siitä uimapuvun alle ihan "sinne" asti ja hän ei yhtään vastustellut.Avasi vaan jalkojaan minulle. Kun poreet olivat koko ajan päällä ei mitään näkynyt muille. Muka juttelimme siinä koko ajan jotakin  mutta hän kiihottui ihan selvästi ja toi kätensä minun housuihini ja olin ihan kova. Toinen pari lähti ja jatkoin ja hän sai pienen orkun äkkiä.Minä en tietenkään voinut. Oli se todella kiihottavaa.Silloin ei vaan heti voitu mennä kahden hengen huoneisiimme millään, mutta myöhemmin saimme hetken olla yöllä tanssien aikana kahden huoneessaan...hän oli tanssiessamme jo ilman pikkareita hameessa ja painautui minuun. Seksi oli sitten helppoa ja tosi kiihkeää...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan minä tuo nainen??

Vierailija
2/11 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko olla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa. Hän ei käy täällä varmaan.Minkä ikäinen olet? Mitä kylpylää arvelet ja koska tuo olisi ollut?

Vierailija
4/11 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanalta :) 

Minä aina porealtaassa istun sen kohdan päälle, josta poreet tulevat ja annan poreiden virrata pimppiin, tuntuu niin hyvältä. 

Joskus olen ulkoporeissa myös harrastanut seksiä yksityisellä mökillä. Oli ihanaa :)

Vierailija
5/11 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin porealtaassa yksin, kun sinne tuli kaksi keski-ikäistä naista. Naiset juttelivat keskenään taukoamatta, ja yhtäkkiä tunsin käden kaluani hamuavan käden jalkojeni välissä. Nainen jonka käsi hieroi jalkoväliäni kasvot olivat ystävättarensä suuntaa ja jatkoi iloista juttelua. Kun minulla alkoi kunnolla seisoa, naisen juttelu muuttui enempi vain kuunteluksi ja satunnaisiksi "hmmm" ääntelyiksi. Naiset nousivat minua ennen porealtaasta, ja koko aikana minulla ei ollut minkäänlaista silmäkontaktia kumpaankaan naiseen. Huvinsa kullakin, ja en minäkään siitä kärsinyt.

Vierailija
6/11 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa. Hän ei käy täällä varmaan.Minkä ikäinen olet? Mitä kylpylää arvelet ja koska tuo olisi ollut?

Itä-Suomessa - 95-96??

Vierailija
7/11 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan sitten olimme nuori pari ja ensimmäistä kertaa yhdessä ulkomailla. Välimeren kohde, jossa illemmalla auringon painuttua rakennuksen taakse, ensin vähän kiusottelimme nykyisen vaimon kanssa toisiamme, hieroin jäykkää munaani hänen haaroväliinsä ja taisi olla hänen ideansa laittaa se sisään. Loppuun asti ei siinä edetty, mutta huoneessa sitten loput.

Enää kaunis muisto ja nyt jo 5kk ilman seksiä tai kosketusta.

Vierailija
8/11 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itä-Suomessa - 95-96??

Kuten arvasinkin, et ole tuo nainen. Me olimme kymmenisen vuotta sitten eräässä kylpylässä muualla. 

Vierailija
9/11 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpylässä vaimoni istuu syliini porealtaassa, uikkaria vähän sivuun ja kanki sisään. Aivan mahtavaa kun ihmiset kulkevat ohi ja katsoovat meitä. Kuitenkaan kukaan ei tiedä että nussimme.

Vierailija
10/11 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylpylässä vaimoni istuu syliini porealtaassa, uikkaria vähän sivuun ja kanki sisään. Aivan mahtavaa kun ihmiset kulkevat ohi ja katsoovat meitä. Kuitenkaan kukaan ei tiedä että nussimme.

Kuka istuu sylikkäin , jos ei nussi??

Vierailija
11/11 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena parina kyllä mutta ei kylpylän altaassa vaan maaseudulla pienen uimahallin vesihieronta-altaassa, mikä oli erillisessä tilassa ovella erotettuna muista altaista. Sinne ei varmaan olisi saanut mennä varaamatta ja lisämaksutta? Mutta kun kameroita ei ollut ja hallissa oli muutenkin hiljaista, käytettiin tilannetta hyväksi.

Mies oli koko ajan mun kimpussa ja sillä keuli jatkuvasti. Nyt ajatellen varmaan ihan mieletön määrä testosteronia virtasi tuon kropassa. Rakastin sitä ja tykkäsin niistä poreista. Tuntui ihanalta ja orgasmi lähestyi. Vähän aikaa pantiin mutta loppuun asti ei uskallettu mennä ettei spermaa olisi lillunut kunnolla altaassa. Mies olisi varmaan halunnut ihan mällätäkin tai ainakin siltä vaikutti kun ei meinannut millään suostua lopettamaan tai edes hidastamaan työntöjä, mutta minä pistin hanttiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi