Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisko musta kampaajaksi?

Vierailija
11.03.2025 |

Mietin haenko kouluun. Oon ollut eläkkeellä joku 5v, työkyvyttömyys. Mt ongelmista. Skitsoaffektiivinen häiriö. Oon nyt haaveillut kampaamoalasta. Edellinen työ oli hoitoalaa. Tein sitä 15v sitten tyli burnout. Yritin vielä 50% mutta ei auttanut. Kauneusala kiinnostaa. Hoitoalaa en halua enää. Sain potkut sieltä. Mulla siis kova kiinnostus alaan. En oikein keksi muuta mikä kiinnostaisi. Yliopstoon en lähde enkä enää amk. Mietin otettaisiinko mut kampaamoalaa edes opiskelemaan. Oon nyt 47v ja nainen

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet liian vanha ja raihnainen siihen hommaan. Ei kukaan asiakaskaan halua tulla täti-ikäisen mamman koekaniiniksi, joka vasta harjoittelee, eikä sulle skitsofreenikkona kyllä pitäisi saksia edes antaa.

Vierailija
2/6 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet liian vanha ja raihnainen siihen hommaan. Ei kukaan asiakaskaan halua tulla täti-ikäisen mamman koekaniiniksi, joka vasta harjoittelee, eikä sulle skitsofreenikkona kyllä pitäisi saksia edes antaa.

En ole koskaan ollut vaaaraksi muille. Enempi itselleni. Mitä mun sit pitäis tehdä? Olla köyhyydessä loppuelämä?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hitsariksi telakalle.

Vierailija
4/6 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasta talvella kävin parturissa jossa 45v harjoittelija nainen leikkasi hiukseni.  Oli hinnasta -30% hyvin hoiti homman vaikka vähän ujosteli, ei tullut iholle.

Vierailija
5/6 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusala on sekä fyysisesti että henkisesti tosi raskasta, ja yrittäjyys alalla ainakin pienemmissä kaupungeissa pitkälti edellytys. Mut jos em. asiat ei haittaa, niin siitä vaan. Aikanaan itsellä ainakin kampaajaks opiskeleminen oli ihan parasta aikaa, harmi vaan ettei terveys (selkä ja kädet) pidemmän päälle kestäny.

Vierailija
6/6 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mielestäni kannattaa kokeilla jos vaikka onnistuisi työvuosia vielä paljon jäljellä onnea kokeiluun jos lähdet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi