Kaikilla miehillä on unelmanainen, vai onko?
Ei ehkä enää vanhempana, mutta nuorena ja teininä on joku nainen, joka on seksuaalisten unelmien kohde ja josta ehkä on kerätty kuvamateriaaliakin.
Millainen oli / on sinun unelmanaisesi? Vai eikö sinulla ollut sellaista?
Kommentit (27)
Sinikukka Saari on tällä hetkellä unelmanainen nr. 1.
M52
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin on niitä useita.
Mutta en anna sen häiritä elämääni.
Ketä esim.?
Mulla ainakin on ihanne. Ikinä en sellaista löydä saati omakseni saa.
Mihinkä tarkoitukseen tällaiset unelmanaiset ovat? Onko tarkoitus loppuikänsä harmitella, ettei sellaista omakseen saanut, vai mikä?
Ei ollut mitään sellaista kaukorakkaudentapaista.
Omasta koulusta oli yksi tyttö johon ihastuin aivan silmittömästi.
Tottakai on. Nuori Kristen Bell on päiväunissani 🥰
Itäsaksalainen kuulantyöntäjä Nadine Jansen.
Vierailija kirjoitti:
Itäsaksalainen kuulantyöntäjä Nadine Jansen.
Oho! Onpas hyvät kuulat!
On... tänään näin unelmanaiseni. M58
Aloituksen kysymykseen on helppo vastata, että ei ole, kun muistetaan, että on olemassa miehiä, joita ei kiinnosta naiset sillä tavalla.
Ihan vaan rinnakkaisluokan tyttö. Joka anto mulle pakit ku kysyin sitä leffaan. Nyt se on töissä citymarketissa ja yksinhuoltaja
En miehenä aina ymmärrä näitä sek#uaalisen halun kohteita/fantasioita - tietysti olen tuntenut fyysistakin vetovoimaa, mutta minulle ainakin kyse on ollut aina persoonasta ja ihmiseen ihastumisesta. Katse on kaunis, puhdas, vilpitön, ei esineellistävä.
Li Andersson on täydellinen ihminen - ihan kaikin tavoin.
Unelmanainen on se mistä haaveillaan ja nähdään unia.
Vierailija kirjoitti:
Mihinkä tarkoitukseen tällaiset unelmanaiset ovat? Onko tarkoitus loppuikänsä harmitella, ettei sellaista omakseen saanut, vai mikä?
Ja vaikeuttaa omaa elämäänsä, ja tehdä siitä elämänkumppanin elämästä pjaskaa.
Vierailija kirjoitti:
En miehenä aina ymmärrä näitä sek#uaalisen halun kohteita/fantasioita - tietysti olen tuntenut fyysistakin vetovoimaa, mutta minulle ainakin kyse on ollut aina persoonasta ja ihmiseen ihastumisesta. Katse on kaunis, puhdas, vilpitön, ei esineellistävä.
Irtoaako tuolla "kiltti ja herkkä runopoika"-esityksellä?
Noin 12v nainen lukittuna miehen kodin kellariin.
Mulla ainakin on niitä useita.
Mutta en anna sen häiritä elämääni.