Tsempatkaa minua treenailemaan tänään.
Kumpi hyödyllisempää lihaskuntojumppa kotona vai kävelylenkki? Tarkoitus laihduttaa/kiinteyttää.
Kommentit (5)
Jos jumppaat niin, että hiki alkaa valua, se on tietysti tehokkaampaa.
Laihtumisen kannalta kumpikin on yhtä merkityksetöntä ja mitään "kiinteytymistä" ei ole olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Laihtumisen kannalta kumpikin on yhtä merkityksetöntä ja mitään "kiinteytymistä" ei ole olemassakaan.
Ei todellakaan ole merkityksetöntä. Liikunta kuluttaa kaloreita. Vaikka ei kuluttaisi paljoa niin kuluttaa silti. Myös kiinteytyminen on todellista, vai onko sille olemassa jokin parempi sana,esim tiivistyminen. Minä 30kg ylipainoisena olin laihtunut vain 5kg niin ihmiset sanoivat että olen laihtunut hurjasti. Olin vain treenannut niin paljon että minusta oli tullut "tiiviimpi"
Paras treeni on tehty treeni. Itse teen joinakin päivinä pelkkää aerobista treeniä ja muutaman kerran viikossa myös lihaskunto treeniä. Molemmat ovat yhtä hyviä laihdutuksen kannalta. Jos teet paljon lihaskunto treeniä niin voi olla että se paino ei niin nopeasti laske mutta huomaat kyllä että kiinteydyt. Ja tokihan lihaksikas keho kuluttaa levossa enemmän energiaa niin ei tarvitse kituuttaa pienillä kaloreilla.