Pörssi tuli kunnolla alas usa; ssa.
Oranssin miehen vaikutus näkyy siinä. Hah, hah agenti oranssi krasnov. Venäjän mies ja maailman surkein bisnesmies 18 konkurssia takana ja usa; n romahdus edessä.
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
ÄÄNI PERUSSUOMALAISELLE ON ÄÄNI TRUMPILLE JA PUTINILLE
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
VIHERVASSARIRALLAA!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Miljardeja suli pois osakkeiden arvosta. Suurimpana syynä senilix oranssin aiheuttama epävarmuus markkinoilla. Nyt olisi ihan helmeä päästä kysymään vanhukselta että miten menee noin omasta mielestä?
Satoja miljardeja. Ei kuitenkaan päässyt sulattamaan biljoonaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Suomelle ja koko maailmalle vaan parempi että jenkkilä romahtaa.
USA on Suomen tärkein vientimaa. Ei olisi varaa romahtaa jos suomalaisilta kysytään. Toiseksi tärkein Saksa on ollut taloudellisessa alakulossa eikä vienti vedä. Ruotsikin on varuillaan ja sinnekäänpäin ei voi myydä määräänsä enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta Trump peruu päätöksensä ja nettoaa itse kurssi nousuilla miljoonia.
Samoin minä. En tosi miljoonia, mutta kymmeniä tuhansia lyhyessä ajassa. Warren Buffet on kuningas ja häntä onnekseni olen sijoitusstrategiassa seurannut.
Warren Buffet muunsi osakkeitaan käteiseksi jo ennen Trumpin valintaa. Liki 100-vuotias osasi ennakoida pomppuista kyytiä Trumpin valtakaudella.
Nyt kannattaa ostaa amerikasta osakkeita, kesällä alkaa taas nousu ja loppuvuonna +20% osakkeet tullu ylös.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kannattaa ostaa amerikasta osakkeita, kesällä alkaa taas nousu ja loppuvuonna +20% osakkeet tullu ylös.
Saisi nyt ainakin 10% tulla vielä alas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin minä. En tosi miljoonia, mutta kymmeniä tuhansia lyhyessä ajassa. Warren Buffet on kuningas ja häntä onnekseni olen sijoitusstrategiassa seurannut.
Warren Buffet muunsi osakkeitaan käteiseksi jo ennen Trumpin valintaa. Liki 100-vuotias osasi ennakoida pomppuista kyytiä Trumpin valtakaudella.
Buffet kritisoi Trumpin talouspolitiikkaa. Hän ei ymmärrä Trumpin tariffien ja tullimaksujen logiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alas Tesla ja kapitalismi! Maailma ei teitä kaipaa.
Kommunistien unelma ei koskaan kuole?
"Voi kun kaikki muut olisi yhtä köyhiä ja tyhmiä kuin minä".
Onko sinusta siis oikeistolaisen unelma tosiaan se kovin kapitalismin muoto jossa varallisuus kasaantuu muutamille ultrarikkaille jotka alkavat sitten samalla pyörittää myös hallintoa mielensä mukaan? En ole todellakaan vasemmistolainen mutta kun katsoo USA:n touhua niin alkaa miettiä että Marx saattoi olla jossain asioissa oikeassakin.
Niinhän se kommarimaissakin menee, että kaikki valta ja raha keskittyy pienelle eliitille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Buffet all-you-can-eat ei kauan ole nauttimassa rahoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Buffet kritisoi Trumpin talouspolitiikkaa. Hän ei ymmärrä Trumpin tariffien ja tullimaksujen logiikkaa.
Kun kremlistä tulee käsky niin krasnov tottelee. Ei sitä tarvitse ymmärtää mutta näin se nyt menee. Kun usa heikkenee niin venäjä vahvistuu.
Viistoista vuotta on tullut säännöllisesti sijoitettua ja saa pudota vaikka 50% pois ja vielä olisi voitolla.