Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pörssi tuli kunnolla alas usa; ssa.

Vierailija
11.03.2025 |

Oranssin miehen vaikutus näkyy siinä. Hah, hah agenti oranssi krasnov. Venäjän mies ja maailman surkein bisnesmies 18 konkurssia takana ja usa; n romahdus edessä. 

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"sijoittaminen kannattaa aina. Tyhmä pitää rahoja tileillä koska korkojen nousut pitää huolen että häviät vain rahaa" 

Joo, makuuttamalla menee muutaman kympin edestä joka vuosi tai pysyy samana. 

Mutta sijoittamalla on sulanut 10.000€ parissa viikossa... juu.. taisi olla viimeinen kerta kun tämä poiia sijoittaa yhtään mihinkään. 

Viistoista vuotta on tullut säännöllisesti sijoitettua ja saa pudota vaikka 50% pois ja vielä olisi voitolla.

Vierailija
82/91 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

ÄÄNI PERUSSUOMALAISELLE ON ÄÄNI TRUMPILLE JA PUTINILLE

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

VIHERVASSARIRALLAA!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miljardeja suli pois osakkeiden arvosta. Suurimpana syynä senilix oranssin aiheuttama epävarmuus markkinoilla. Nyt olisi ihan helmeä päästä kysymään vanhukselta että miten menee noin omasta mielestä?

Satoja miljardeja. Ei kuitenkaan päässyt sulattamaan biljoonaa. 

Vierailija
84/91 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Suomelle ja koko maailmalle vaan parempi että jenkkilä romahtaa.

USA on Suomen tärkein vientimaa. Ei olisi varaa romahtaa jos suomalaisilta kysytään. Toiseksi tärkein Saksa on ollut taloudellisessa alakulossa eikä vienti vedä. Ruotsikin on varuillaan ja sinnekäänpäin ei voi myydä määräänsä enempää.

Vierailija
85/91 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta Trump peruu päätöksensä ja nettoaa itse kurssi nousuilla miljoonia.

Samoin minä. En tosi miljoonia, mutta kymmeniä tuhansia lyhyessä ajassa. Warren Buffet on kuningas ja häntä onnekseni olen sijoitusstrategiassa seurannut.

Warren Buffet muunsi osakkeitaan käteiseksi jo ennen Trumpin valintaa. Liki 100-vuotias osasi ennakoida pomppuista kyytiä Trumpin valtakaudella.

Vierailija
86/91 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa ostaa amerikasta osakkeita, kesällä alkaa taas nousu ja loppuvuonna +20% osakkeet tullu ylös. 

Vierailija
87/91 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kannattaa ostaa amerikasta osakkeita, kesällä alkaa taas nousu ja loppuvuonna +20% osakkeet tullu ylös. 

Saisi nyt ainakin 10% tulla vielä alas

Vierailija
88/91 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin minä. En tosi miljoonia, mutta kymmeniä tuhansia lyhyessä ajassa. Warren Buffet on kuningas ja häntä onnekseni olen sijoitusstrategiassa seurannut.

Warren Buffet muunsi osakkeitaan käteiseksi jo ennen Trumpin valintaa. Liki 100-vuotias osasi ennakoida pomppuista kyytiä Trumpin valtakaudella.

Buffet kritisoi Trumpin talouspolitiikkaa. Hän ei ymmärrä Trumpin tariffien ja tullimaksujen logiikkaa. 

Vierailija
89/91 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alas Tesla ja kapitalismi! Maailma ei teitä kaipaa.

Kommunistien unelma ei koskaan kuole?

"Voi kun kaikki muut olisi yhtä köyhiä ja tyhmiä kuin minä".

Onko sinusta siis oikeistolaisen unelma tosiaan se kovin kapitalismin muoto jossa varallisuus kasaantuu muutamille ultrarikkaille jotka alkavat sitten samalla pyörittää myös hallintoa mielensä mukaan? En ole todellakaan vasemmistolainen mutta kun katsoo USA:n touhua niin alkaa miettiä että Marx saattoi olla jossain asioissa oikeassakin.

Niinhän se kommarimaissakin menee, että kaikki valta ja raha keskittyy pienelle eliitille.

Vierailija
90/91 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Buffet all-you-can-eat ei kauan ole nauttimassa rahoistaan.

Vierailija
91/91 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Buffet kritisoi Trumpin talouspolitiikkaa. Hän ei ymmärrä Trumpin tariffien ja tullimaksujen logiikkaa. 

Kun kremlistä tulee käsky niin krasnov tottelee. Ei sitä tarvitse ymmärtää mutta näin se nyt menee. Kun usa heikkenee niin venäjä vahvistuu.