Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pörssi tuli kunnolla alas usa; ssa.

Vierailija
11.03.2025 |

Oranssin miehen vaikutus näkyy siinä. Hah, hah agenti oranssi krasnov. Venäjän mies ja maailman surkein bisnesmies 18 konkurssia takana ja usa; n romahdus edessä. 

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, en ymmärrä pörssistä mitään enkä ole sijoittaja, joten tarvitseeko minun tästä tietää? 

Vierailija
62/91 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aku ei taida tietää, mitä tehdä. Tariffit ovat niin 1800-luvun juttu.

Jos olisin hänen lähipiirissään ja olisi fyffeä, ostaisin varmaankin juuri nyt jenkkiosakkeita. Sitten sanoisin aamupalalla, että josko Aku-setä luopuisit tänään tariffeista. Ja kas, olisin jo iltapäivällä melko rahoissani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myin kaikki omani viime viikolla protestiksi Ukrainan tuen loppumiselle, hyvä että toimi.

Laitanpa omani samantien myyntiin. Ovat kyllä jo dipanneetkin ihan perkeleesti.

Miksi otat vapaaehtoisesti tappiot kotiin. Nousevat takaisin ajan myötä. Myydessäsi menetät hyötysi. Yleensä suurimmat lasku- ja nousupäivät seuraavat toisiaan hyvinkin lähekkäin.

Tuulipuvut ensin ostaa suurimmassa hypessä ja sitten paniikissa myyvät tappiolla. Itkevät sitten palstalla etteivät koskaan enää sijoita kun tappiota vaan tulee.

Mä olen sijoittanut rahastoihin jo 20 vuotta. Niiden arvo on noussut yli 180% sinä aikana. Viime viikolla möin 60k edestä pois, kun näytti siltä että lasku alkaa. Sen verran olin myöhässä, että muutaman tonnin oli laskenut huipusta, mutta siltikin kannatti tehdä se liike. 

Vierailija
64/91 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahastoista lähti 3000 euroa viikossa. Ja nyt ollaan sillä tasolla tuoton kanssa jota se oli viime kesänä..

Ja tämä tilanteessa jossa olen ollut varovainen sijoittaja.

Vierailija
65/91 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romahdus on peruttu. Sekä Tesla ja SP500 ovat nousussa pre-marketissa.

Vierailija
66/91 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sijoittanut pääasiassa korko rahastoihin josta hävisi myös 1000 euroa ja ihmettelen kovasti mistä tämä korko rahaston tappiot ja pääoman väheneminen johtui..

On aika kornia että paremmat korkotitoto olen saanut määräaikaistaöletuksista

Vierailija
67/91 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pölhöpopulistit osaavat hoitaa taloudet jamaan niin kotimaassa kuin ulkomailla. 

Vierailija
68/91 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lähtenyt sijoitusten arvosta n. 8000 euroa..

Pelkästään kultarahaston arvosta on sulanut 5000 euroa mikä johtuu euron vahvistamisesta suhteessa dollariin..

Nousut ja laskut kuuluu sijoittamiseen ..toki pahin virhe varmaan olisi nyt lähteä pohjalla myymään rahastot ja kärsimään vain tappiot

Vierailija
69/91 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"sijoittaminen kannattaa aina. Tyhmä pitää rahoja tileillä koska korkojen nousut pitää huolen että häviät vain rahaa" 

Joo, makuuttamalla menee muutaman kympin edestä joka vuosi tai pysyy samana. 

Mutta sijoittamalla on sulanut 10.000€ parissa viikossa... juu.. taisi olla viimeinen kerta kun tämä poiia sijoittaa yhtään mihinkään. 

Vierailija
70/91 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpin kannattaa alkaa varomaan snipereita. Niitähän on maa täynnä.

Vierailija
71/91 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miljardeja suli pois osakkeiden arvosta. Suurimpana syynä senilix oranssin aiheuttama epävarmuus markkinoilla. Nyt olisi ihan helmeä päästä kysymään vanhukselta että miten menee noin omasta mielestä?

Sehän on tuota selitellyt siihen malliin, että turha tuijottaa pörssikursseja ja tämä on vain välivaihe tulevia suuruuden päiviä tavoitellessa.

Vierailija
72/91 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumala pelastaa valittunsa. SS:n woke-DEI-lepsoille voi kaikille antaa kenkää.

Vierailija
73/91 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivotaan että joku niistä osuu.

Vierailija
74/91 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nousee taas joskus takaisin

Heti kun ollaan päästy oranssista ongelmajätteestä eroon.

Miksi hän on "ongelmajäte"?

Hankala kierrättää ja haitallista joutuessaan ympäristöön.

Helppoa: hänet pitäisi jonkun rohkean vain viedä Ford Lauderdaleen vanhainkotiin ananasjuomia nauttimaan.

Vierailija
75/91 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vain pää kylmänä..tämä voi olla myös hyvä ostopaikka vaikka persenettoa sijoitukset näyttää

Vierailija
76/91 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa ..omi hyvä kun laitoin alkuvuodesta vapautuneet kymppitonnin vain määräaikaistiöille enkä rahastoon

Nyt edes saa muutama tonni varmaa tuottoa kun rahastossa olisi hävinnyt monta tonnia

Vierailija
77/91 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"sijoittaminen kannattaa aina. Tyhmä pitää rahoja tileillä koska korkojen nousut pitää huolen että häviät vain rahaa" 

Joo, makuuttamalla menee muutaman kympin edestä joka vuosi tai pysyy samana. 

Mutta sijoittamalla on sulanut 10.000€ parissa viikossa... juu.. taisi olla viimeinen kerta kun tämä poiia sijoittaa yhtään mihinkään. 

Mutta jos katsot 20 vuoden käppyröitä niin ei tämä ole vielä kuin pieni notkahdus.

Vierailija
78/91 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat nyt muistaa että laskeviin kursseihinkin voi tehdä rahaa.

Vierailija
79/91 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myin kaikki omani viime viikolla protestiksi Ukrainan tuen loppumiselle, hyvä että toimi.

Laitanpa omani samantien myyntiin. Ovat kyllä jo dipanneetkin ihan perkeleesti.

Miksi otat vapaaehtoisesti tappiot kotiin. Nousevat takaisin ajan myötä. Myydessäsi menetät hyötysi. Yleensä suurimmat lasku- ja nousupäivät seuraavat toisiaan hyvinkin lähekkäin.

Tuulipuvut ensin ostaa suurimmassa hypessä ja sitten paniikissa myyvät tappiolla. Itkevät sitten palstalla etteivät koskaan enää sijoita kun tappiota vaan tulee.

Mä olen sijoittanut rahastoihin jo 20 vuotta. Niiden arvo on noussut yli 180% sinä aikana. Viime viikolla möin 60k edestä pois, kun näyt

Tänään voi olla että jo noustaan.

Vierailija
80/91 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, en ymmärrä pörssistä mitään enkä ole sijoittaja, joten tarvitseeko minun tästä tietää? 

Aiotko joskus eläkettä saada?