Onko 38-v liian vanha saamaan vauvan?
Yllättäen iski hirmuinen vauvakuume, ennestään meillä on 3 lasta. Olen aina ajatellut, etten halua enää 4-kymppisenä olla pienten lasten äiti...mutta nyt se ei enää tunnukaan huonolta ajatukselta.
Mitä mieltä täällä palstalla ollaan asiasta? En ole täällä käynyt enää pariin vuoteen, mutta jotenkin viime aikoina olen tännekin alkanut taas eksyä. Onko täällä samanikäisiä vauvojen äitejä? Tai oletko itse " vanhan" äidin lapsi, miltä se on tuntunut?
Kommentit (23)
Tosin se täytyy sanoa, että ikä verottaa jaksamista. Yövalvomisia jaksaa heikommin ja väsymys tosiaan näkyy kasvoista helpommin kuin nuorempana. Tosin tässä iässä ei ole niin ehdoton ja suorituskeskeinen kuin nuorempana, itsekeskeisyyskin on väistynyt, joka on pelkästään positiivinen asia. Vauvasta osaa nauttia ihan eri tavalla kuin nuorempana. Osaa arvostaa vauva-aikaa ja nauttia täysin siemauksin joka hetkestä.
22 on kuin itse olisin kirjoittanut. Nyt kun kuopus on 1 v. tulee välillä mieleen, että pitäiskö vielä yksi... Tämä aika tämän kuopuksen kanssa on ollut tosi ihanaa! Suosittelen!
On ollut kuopukselle varmaan parempi äiti kuin kellekään meistä vanhemmista. Kokemus opettaa.