Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Postin pikkupaketti oven taakse, laittavatko viestin?

Vierailija
10.03.2025 |

Vai ilmestyykö se vain oven taakse kuin tontun tuomana eikä viestiä tule? Hiljaa hiipien. Pitääkö kurkkia ovesta ulos kun kukaan ei näe.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun paketista sanottiin että tuovat ovelle mutta sitten tuli viesti ettei se luvattu kotiinkuljetus onnistu koska pikkupaketti ei mahdu postilaatikosta sisään ja se pitää noutaa postista. 

Vierailija
2/13 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli viesti että paketti jätetty oven taakse. Koon puolesta tiedän että olisi mahtunut postiluukusta ihan hyvin sisälle kun väliovikaan ei ollut kiinni että olisi sen pienen paketin blokannut. Olin töissä kun paketti saapui ja kappas vaan kun kotiin pääsin pakettia ei ollut missään joten joku sen oli varastanut. Toivottavasti nauttii luontokuvista kun niitä siellä paketissa oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla toimituspäivänä tulee viesti, että tänään saapuu, ja heti kun on jaettu oven taakse/laatikkoon, tulee siitä ilmoitus. 

Vierailija
4/13 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää oikeasti onnistu minkään firman kautta kotiinkuljetus, rahastavat vaan hölmöjä.

Vierailija
5/13 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tuli aamulla aikaisin viesti "pakettisi toimitetaan tänään" ja kun se oli toimitettu, tuli uusi viesti "pakettisi on nyt toimitettu".

Vierailija
6/13 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postimies soittaa kahdesti ja panee,paketista ei huolta.

Vierailija
7/13 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh, mulla oli kuulokkeet korvilla. 

Vierailija
8/13 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti ei laittanut viestiä vaan kirjoitti "vanhanaikaisen kirjeen" käsin ja toi sen postiluukusta. Siinä oli noutopaikan leimakin. 

Näin meillä maalla. 

Tästä mä olen niin otettu. 

Vierailija
9/13 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höh, mulla oli kuulokkeet korvilla. 

No tuntuiko kuitenkin siltä että postimieheltä tuli kahdesti,pakettisi  on muuten eteisessä?

Vierailija
10/13 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei enää oikeasti onnistu minkään firman kautta kotiinkuljetus, rahastavat vaan hölmöjä.

No esim. Vinted, 1,99e kotiintoimitus. Ei ole kyllä mitenkäänpäin mitään rahastusta.

Vierailija
11/13 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No esim. Vinted, 1,99e kotiintoimitus. Ei ole kyllä mitenkäänpäin mitään rahastusta.

Tai Amazon.de (minimitilaus 100 euroa)

Vierailija
12/13 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä odotellaan ja odotellaan. Josko huomenna.

Vierailija
13/13 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Postin pikkupaketin kotiinkuljetus on saman hintainen kuin muut, eri asia tietysti ettei se oikein toimi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän