Nainen onko isoin ja mahtuuko?
Jos on 11cm kikuli seisokissa josta 7cm on näkyvillä.
Onko isoin kikuli maailmassa ja mahtuuko edes sisään?
171cm ja 163kg
Kommentit (8)
Voit pyörähtää päälleni.
t. Ritu, 189 cm ja 321 kg.
Jos sulla on 7cm näkyvissä niin sen kokoinen kikuli sulla on.
No onhan se iso!! Nimittäin se ylipaino!
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kauheasti kiinnosta sun muna vaan että miten toi paino jakautuu kun oma ukko lähes samanpituinen, ihan helvetin lihaksikas ja hyvin pläskiä ja just satakilonen .. sais olla painavampikin. Pystytkö esim. kävelee? Jos kaadut, montako ihmistä tarvit auttaa sut takas ylös? 👀
Poikarakkaus kukoistaa siellä teillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kauheasti kiinnosta sun muna vaan että miten toi paino jakautuu kun oma ukko lähes samanpituinen, ihan helvetin lihaksikas ja hyvin pläskiä ja just satakilonen .. sais olla painavampikin. Pystytkö esim. kävelee? Jos kaadut, montako ihmistä tarvit auttaa sut takas ylös? 👀
Poikarakkaus kukoistaa siellä teillä
Et tiedä miten validioivaa toi on :3
Ei vaan tiedän ettei naiset yleensä syty läskeistä muskeliukoista, saan kuulla usein että mun ois pitänyt syntyä homomieheks. Meen tän muistutuksen kunniaksi herättää ihanan voimamieheni suihinotolla ja kerron sille että se on homo, töihommista ei tuu tänään mitään :P
Aloittajan paino on kyllä komee jos totta, uuh