Työmarkkinatorissa 17 000 työpaikkaa, meillä on 321 000 työtöntä. Ja hallitus vain kiristää tukia.
Kiitos kokoomuksen hallitus. Potkikaa vielä vähän lisää meitä veronmaksajia.
Kommentit (478)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työssäoloehto muuttui vuoden vaihteessa entisestä 6kk, nykyiseen 12kk.
Samaten saat kassasta/liitosta täyttä rahaa vain muutaman kuukauden kunnes sitä hiljalleen leikataan 20% kerrallaan.
MITEN TÄLLAISET OVAT MENNEET LÄPI?
sanna ja tytöt lahjoitti veronmaksajien miljardit ulkomaille, joten nyt valtion rahat ovat loppu
Voi jumalauta tätä sinun suunnatonta tyhmyyttäsi!
Aikoinaan toiset firmat joutuvat laittamaan julkisen ilmoituksen jotta saavat palkata työntekijän vaikka henkilö on jo tiedossa kyseiseen työhön. Eli siitä ilmoituksesta ei loppupeleissä ole mitään hyötyä muille hakijoille. En tiedä onko nykyäänkin tuo käytäntö olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Mites töihin meno?
Kävin piipahtamassa firman aulassa. Riittääkse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet ovat työttömiä sen vuoksi, että eivät ole kuulleet piilotyöpaikoista, muista työhakukanavista tai itsensä työllistämisestä. Selataan aina vaan sitä Työmarkkinatoria (entinen mol.fi) ja kuvitellaan kaikkien työpaikkojen löytyvän sieltä. Vaikka tosielämässä siellä on vain pieni vähemmistö työpaikoista.
Piilotyöpaikat ovat sananmukaisesti piilossa kun halutaan palkata vaan joku tuttu.
Piilotyöpaikat ei työttömille aukea, koska ne on niitä (some tms) muita yrityksen sisällä haettavista henkilöistä. Ei tavallinen uusi vastavalmistunut pääse piireihin
Huumeita osaan valmistaa, ja kasvattaa. En kaikkea, mutta paljon enemmän kuin keskivertohenkilö, kemian koulutusta. Olisiko siinä bisnesidea, myydä vain rikkaiden ja persujen lapsille? Kamppailutaidot ja ampumataidot hyvät. Kohta pitää perustaa yritys, kun siihen painostetaan. Entinen varastomies 51v
Vierailija kirjoitti:
Huumeita osaan valmistaa, ja kasvattaa. En kaikkea, mutta paljon enemmän kuin keskivertohenkilö, kemian koulutusta. Olisiko siinä bisnesidea, myydä vain rikkaiden ja persujen lapsille? Kamppailutaidot ja ampumataidot hyvät. Kohta pitää perustaa yritys, kun siihen painostetaan. Entinen varastomies 51v
Käyn töissä. Kaiken olen maksanut itse. Lapseni olen kasvattanut itse ja maksanut heidän elatuksensa ilman tukia. Ostotottumuksissani olen suosinut kotimaista.
Vasta nyt joudun pelkäämään työpaikkani puolesta, pelkäämään, etten pystykään maksamaan kohtuullisia lainojani, etteivät lapseni koskaan pääse vakituisiin töihin joista heille maksettaisiin niin paljon, että he eläisivät omillaan.
Tämä hallitus on kaukana isänmaallisesta. Tämä hallitus haluaa tehdä Suomesta kehitysmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet ovat työttömiä sen vuoksi, että eivät ole kuulleet piilotyöpaikoista, muista työhakukanavista tai itsensä työllistämisestä. Selataan aina vaan sitä Työmarkkinatoria (entinen mol.fi) ja kuvitellaan kaikkien työpaikkojen löytyvän sieltä. Vaikka tosielämässä siellä on vain pieni vähemmistö työpaikoista.
Piilotyöpaikat ovat sananmukaisesti piilossa kun halutaan palkata vaan joku tuttu.
Piilotyöpaikat ei työttömille aukea, koska ne on niitä (some tms) muita yrityksen sisällä haettavista henkilöistä. Ei tavallinen uusi vastavalmistunut pääse piireihin
En halua olla piireissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työssäoloehto muuttui vuoden vaihteessa entisestä 6kk, nykyiseen 12kk.
Samaten saat kassasta/liitosta täyttä rahaa vain muutaman kuukauden kunnes sitä hiljalleen leikataan 20% kerrallaan.
MITEN TÄLLAISET OVAT MENNEET LÄPI?
sanna ja tytöt lahjoitti veronmaksajien miljardit ulkomaille, joten nyt valtion rahat ovat loppu
Lopeta tämä stanan Sanna ja tytöt- jankuttaminen senkin vajacci taukki. Jos et osaa muuta kommentoida kuin samoja vt un jankutuksia, niin suksi vidduun täältä.
Sairas kokopaska hallitus on kaikkien aikojen typerys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites töihin meno?
Kävin piipahtamassa firman aulassa. Riittääkse?
Mene aulaan töihin niin joku firma tulee noukkimaan siitä sut heille töihin. Pahimmassa tapauksessa alkaa vainoamaan sua 24/7 ja vaatimaan, että olet aina heillä töissä, ikuisesti.
Piilotyöpaikat ovat kyllä työssäolevien paikkoja. Omakin työpaikkani on ollut piilotyöpaikkana. Ei niihin työttömiä etsitä eikä haluta.
Mitä tulee työnhakukanaviin, niin hyvin pitkälti ne ovat samat paikat useassa kanavassa auki. Duunitori ja mol ovat pääsääntöisesti samoja paikkoja sisältäviä.
Suurin osa on työttömänä siksi, ettei ole tullut valituksi hakemiinsa paikkoihin. Mä luulen että nämä harhaluulot työttömistä on sitä, että vakuuttaa itselleen vain ettei voi koskaan joutua työttömäksi. Kuitenkin mä tiedän montakin entistä työttömien halveksijaa, joka ovat kilometritehtaalla itse. Eivätkä he saa töitä siksi, että luulot itsestä verrattuna muihin työttömiin ovat olleet liian korkeat.
Kommenttien logiikka on samaa tasoa kuin väittää, että työttömyys kasvaa, koska ihmiset joutuvat menemään töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn töissä. Kaiken olen maksanut itse. Lapseni olen kasvattanut itse ja maksanut heidän elatuksensa ilman tukia. Ostotottumuksissani olen suosinut kotimaista.
Vasta nyt joudun pelkäämään työpaikkani puolesta, pelkäämään, etten pystykään maksamaan kohtuullisia lainojani, etteivät lapseni koskaan pääse vakituisiin töihin joista heille maksettaisiin niin paljon, että he eläisivät omillaan.
Tämä hallitus on kaukana isänmaallisesta. Tämä hallitus haluaa tehdä Suomesta kehitysmaan.
Nämä toden totta ovat ne kuvat ja tunnelmat jossa tässä on eletty
Sanna Marinin hallitus tuhosi työmarkkinat.
Vierailija kirjoitti:
Sairas kokopaska hallitus on kaikkien aikojen typerys
Ituhippi sossu, mene töihin!
Vierailija kirjoitti:
Sika hallitus on sairas
Ja sinäkö et ole?
Työpaikan vaihtajille taitaa suurin osa työpaikoista mennä eli ei ne työpaikka-ilmoituksina ole.
Vierailija kirjoitti:
Pieni vähemmistö? Luulet siis ihan tosissasi, että Suomessa olisi todellisuudessa jopa yli 100 000 avointa työpaikkaa? Heh heh! Et siis saanut juopotteluputkeasi vieläkään poikki.
Autistinen palsta jankuttaja lyö persu sanaa tiskiin olkoon mikä aihe tahansa.