Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, itketkö koskaan orgasmin jälkeen?

Vierailija
10.03.2025 |

Uusi naisystäväni on muutaman kerran itkenyt, enkä oikein tiedä mitä ajatella asiasta.

Itkettääkö ison O:n jälkeen

Vaihtoehdot

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itken pettymystä, koska miehelläni on niin pieni kalu ja hän laukeaa noin minuutissa.

N.28v.

Vierailija
2/10 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhden orgasmin jälkeen, mutta mies itkettää minua tuottamalla minulle "liikaa" orgasmeja. Ei siis naimalla, vaan käyttämällä leluja. Orgasmin jälkeen vibraus tai muu kiihottaminen tuntuu ainakin itsestäni kamalalta, ensimmäisen ja vielä toisenkin jälkeisestä kiihotuksesta vielä selviän, mutta noiden jälkeen paikat on liian herkillä, joten sitten tulee jo itku. Tavallaan tuo on kiihottavaa ja haluan sen jatkuvan ja jatkuvan, mutta tuolle "liian ihanalle" tunteelle en voi mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purskahdan usein itkuun enkä voi sille yhtään mitään. Se johtuu euforiasta ja on siis pelkästään hyvää itkua. Ihme spontaani fyysinen reaktio täydelliseen hyvänolontunteeseen. Ole ylpeä jo0s saat naisesi itkemään! Sitten vaan otat kainaloon ja silittelet ja suukottelet, ei se kauaa kestä.

Vierailija
4/10 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itken pettymystä, koska miehelläni on niin pieni kalu ja hän laukeaa noin minuutissa.

N.28v.

Kai hän pitää huolen  nautinnostasi sitten ennen tai jälkeen? Ei kai seksinne ole vain yhdyntä, jonka päätteeksi hän tulee?

Vierailija
5/10 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista,  että vaimo olisi rajunkaan orgasmin jälkeen itkenyt. Itselle alkanut monesti pujo kukkimaan silmissä vaimon oravapillun heräämisestä ja kaluni rusentamisesta. Muistot entisistä maagisista vaimon orgasmeista purskahanut mieleen, kun on muutenkin  euforinen olo ja herkillä. Jos joku ei tiedä, niin sellaista emättimen orgasmista tilaa jossa emätin riipii ja lypsää kullia syvemmälle kuin hukuvan ote hädässä. Poikkeaa tavallisesta sykkivästä orgasmista huimasti. Alkoi hiipumaan ja harvenemaan jossain 3 vuosikymmenen kohdalla. 

Vierailija
6/10 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä itken. En voi sille mitään. On vain niin ihana olo.

Vierailija
7/10 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus 3 vuotta sitten viimeksi itkenyt muutaman kerran, kun mies nuoli jättiorkkuja. Sen jälkeen toisen kanssa vain huutanut 😂

Vierailija
8/10 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aina itke, mutta joskus voimakkaan orgasmin jälkeen tulee itku. Luulen että se on vain jonkinlainen ylitsevuotava tunnetila, ei hyvä eikä paha vaan voimakas. En siis itke onnesta enkä nyt varsinkaan surusta, kunhan vain itken.

Mies säikähti sitä ensimmäisen kerran kun tapahtui hänen kanssaan, tai sanotaan että hätkähti vähän ja varmisti että kaikki ok ja otti kainaloon halittavaksi, minkä nyt olisi tehnyt muutenkin siinä kohtaa.

Nyttemmin suhtautuu niin että on hyvillään ja pitää sitä miellyttävänä että on niin voimakas tunne seksin jälkeen. 🥰

Vierailija
9/10 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut kolme itkua naisen kanssa, joka petti minua. Kun pettämisen jälkeen oli seksiä, hän itki seksin jälkeen. Pettämiset paljastui myöhemmin. Yhden kerran olen kokenut ilon itkun naiselta seksin ja orgasmin jälkeen.

Vierailija
10/10 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissiin niin harvinaista naiselle, että itku tulee ilosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä