Mulla menee hermo susien puolustajiin
Ja kappas, he ovat samoja henkilöitä, jotka ovat tunnettuja woke-ideologiastaan. Mites sitten, jos heidän oma lapsensa kohtaa koulutielle aidon suden silmästä silmään. Tulisiko silloin kiire soittaa Riistanhoitoyhdistykselle. Voi ***** sentään, susien paikka ei ole luikkimassa ihmisten pihoilla.
Kommentit (35)
Mulla menee hermo näihin susifobioogikkoihin.
Ei täällä maalla susia pelätä, ne kuuluu luontoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä nämä susien puolustajat yleensä asuvat. Niin-pä.
Susien puolustajat eivät tosiaan tunge susien reviirille, vaan suosivat tiivistä asumista joka ei jätä luontoa pirstaleiseksi. Niin-pä.
Ja susien vihaajien ajatuskyky on mannaryynin kokoinen, normaali ihminen käsittää että sekä puolustajat ja vihaajat voivat asua ihan missä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee hermo ap:n kaltaisiin jankuttaja-pillittäjiin.
No, sinun ei tarvitse tietenkään huolehtia minun tunteistani. Jankutan ja pillitän itsekseni, kun lähden aamuvarhaisella töihin sähkövolvollani. Silloin minua ei pelota, jos suden silmät kiiluvat pusikossa. Mutta ehkä niiden naapurin ekaluokkalaisten puolesta vähän pelottaa. Mutta suden vapaus on tietysti tärkeintä ja luonnon monimuotoisuuden säilyttäminen. Ja jos jonkun mummon kissa joutuu suden suuhun, niin siitäs sai.
Ap
Älä aja lasten päälle!
Onko tämä älyllisintä, mihin susihurmiossasi pystyt.
Ap
No, sun älykkyydellä en paljoa moittisi toisten älyä.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Eikö pelota autot tai koirat? Molemmat tappavat lapsia läjäpäin, sudet ei
Vielä KOSKAAN en ole nähnyt susihysteerikkojen vastaavan tähän kysymykseen. Enkä varmaan tule näkemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee hermo ap:n kaltaisiin jankuttaja-pillittäjiin.
No, sinun ei tarvitse tietenkään huolehtia minun tunteistani. Jankutan ja pillitän itsekseni, kun lähden aamuvarhaisella töihin sähkövolvollani. Silloin minua ei pelota, jos suden silmät kiiluvat pusikossa. Mutta ehkä niiden naapurin ekaluokkalaisten puolesta vähän pelottaa. Mutta suden vapaus on tietysti tärkeintä ja luonnon monimuotoisuuden säilyttäminen. Ja jos jonkun mummon kissa joutuu suden suuhun, niin siitäs sai.
Ap
Älä aja lasten päälle!
Ap
No, sun älykkyydellä en paljoa moittisi toisten älyä.
-eri
Todella ennustettava ja älykäs kommentti -eri
Ap
Jännä. Asun metsänreunass, satoja hehtaareita asumatonta metsää, näkyy sudenjälkiä, joskus metsätiellä makoillut ja jäänyt riistakameraan.
Mitään ongelmaa ei ole susista. Yhteensä 5 koiraa vuosien varrella vapaana mukana kulkemassa metsässä.
Missä se valtava pelottava ongelma on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä KOSKAAN en ole nähnyt susihysteerikkojen vastaavan tähän kysymykseen. Enkä varmaan tule näkemään.
Vastaan vain omasta puolestani, toki pelkäisin, jos ihmisten pihoilla joku ajaisi hulluna tai jos joku pitää vapaana kouluttamatonta koiraa. Mutta vaikka en olekaan mikään susihysteerikko (nimittele vaikka mutsiasi äläkä tuntemattomia ihmisiä), niin en näe just näillä asioilla mitään yhteyttä toisiinsa. Susi on petoeläin, on hienoa, jos meillä on luonnossa susia, mutta ihmisen tehtävä on suojella ihmisiä, ei pihoilla liikkuvia susia.
Ap
Tekemällä tehtyä juttua ap. Huono.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on aina susihurmiotyyppien ideologia. Sillä mennään. Harmoniaa sitten vain.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaan vain omasta puolestani, toki pelkäisin, jos ihmisten pihoilla joku ajaisi hulluna tai jos joku pitää vapaana kouluttamatonta koiraa. Mutta vaikka en olekaan mikään susihysteerikko (nimittele vaikka mutsiasi äläkä tuntemattomia ihmisiä), niin en näe just näillä asioilla mitään yhteyttä toisiinsa. Susi on petoeläin, on hienoa, jos meillä on luonnossa susia, mutta ihmisen tehtävä on suojella ihmisiä, ei pihoilla liikkuvia susia.
Ap
Oikeasti pelkäisit auton alle jäämistä vain jonkun pihalla, ja vain jos joku pihassa ajelee hulluna? Ihmisen tehtävä suojella vain ihmisiä, ei luontoa eikä mitään muuta elollista? Ja perustele nyt ihmeessä järkevästi ja faktoilla se miksi susi kävisi lapsen kimppuun. Ja jos koira raatelee lapsen, miksi se on pienempi paha kuin susi? Tarkoitan että näitä vihaisia kouluttamattomia irtokoiria on käynyt ihmisten päälle, mutta sudet ei ole. Kukaan ei meuhkaa näistä koirista näin kovasti kuin susista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on aina susihurmiotyyppien ideologia. Sillä mennään. Harmoniaa sitten vain.
Ap
Koska sulla ei ole mitään faktaa esittää tuohon susien hyökkimiseen lasten, tai kenenkään, päälle. Pelko on sun omassa päässäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oikeasti pelkäisit auton alle jäämistä vain jonkun pihalla, ja vain jos joku pihassa ajelee hulluna?
Nyt on niin yksinkertaista settiä, että en vaivaudu vastaamaan. Tyyliin sama jos kysyisit, että etkö oikeesti pelkääkin kahvin hinnan kallistumista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä olen maalla kasvanut perus-persu enkä voi käsittää itäsuomalaisten susi-, -karhu- ja ilvesvihaa. Prkl Virossa ja tiheään asutuissa Välimeren maissa on susia pinta-alaan nähden kymmenkertaisesti niin paljon kuin Suomessa, eikä siellä kukaan vihaa niitä tai jahtaa hullun kiilto silmissä kuten meillä.
Tämä on vissiin se "suomalaisten erityinen luontosuhde" 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Koska sulla ei ole mitään faktaa esittää tuohon susien hyökkimiseen lasten, tai kenenkään, päälle. Pelko on sun omassa päässäsi.
Erityisen hienoa on, että sinulla on esittää faktaa siitä, että pihoilla käyskentelevät sudet ovat luotettavia petoja.
Ap
Ap