Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla menee hermo susien puolustajiin

Vierailija
10.03.2025 |

Ja kappas, he ovat samoja henkilöitä, jotka ovat tunnettuja woke-ideologiastaan. Mites sitten, jos heidän oma lapsensa kohtaa koulutielle aidon suden silmästä silmään. Tulisiko silloin kiire soittaa Riistanhoitoyhdistykselle. Voi ***** sentään, susien paikka ei ole luikkimassa ihmisten pihoilla. 

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee hermo ap:n kaltaisiin jankuttaja-pillittäjiin.

Vierailija
2/35 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika. Meillä täällä Varsinais-Suomessa on susia vaikka kuinka paljon. On ollut minunkin kotipihallani. En ole vaatinut koulukuljetuksia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen maalla kasvanut perus-persu enkä voi käsittää itäsuomalaisten susi-, -karhu- ja ilvesvihaa. Prkl Virossa ja tiheään asutuissa Välimeren maissa on susia pinta-alaan nähden kymmenkertaisesti niin paljon kuin Suomessa, eikä siellä kukaan vihaa niitä tai jahtaa hullun kiilto silmissä kuten meillä.

Vierailija
4/35 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ammu ne, sehän teikäläisten vastaus on kaikkeen

Vierailija
5/35 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika. Meillä täällä Varsinais-Suomessa on susia vaikka kuinka paljon. On ollut minunkin kotipihallani. En ole vaatinut koulukuljetuksia. 

Järkevää ja ihanaa.

Ap

Vierailija
6/35 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susia ei saa ampua, paitsi Lapissa.

Vierailija
7/35 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö pelota autot tai koirat? Molemmat tappavat lapsia läjäpäin, sudet ei

Vierailija
8/35 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paikkakunnalla hävitetään susille kelpaava riista on ihan turha itkeä, miten sudet ovat riski ihmisille. 

Vierailija
9/35 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Susia ei saa ampua, paitsi Lapissa.

Intersektionaalisen woke-ideologian mukaan saamelaisilla on ikiaikainen oikeus tappaa kaikki sudet. Lapista ei löydy käytännössä yhtään suurpetoa, vaikka siellä on Suomen suurimmat kansallispuistot.

Vierailija
10/35 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö pelota autot tai koirat? Molemmat tappavat lapsia läjäpäin, sudet ei

Kyllähän nekin voi ampua koska pelottavuus.

Vierailija
11/35 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei harrasta älyllistä ajattelua eikä riskianalyysi ole tuttu käsite. Oikeastihan on vaan kyse metsästysharrastuksesta, lapsia tähän on turha vetää

Vierailija
12/35 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, sinun ei tarvitse tietenkään huolehtia minun tunteistani. Jankutan ja pillitän itsekseni, kun lähden aamuvarhaisella töihin sähkövolvollani. Silloin minua ei pelota, jos suden silmät kiiluvat pusikossa. Mutta ehkä niiden naapurin ekaluokkalaisten puolesta vähän pelottaa. Mutta suden vapaus on tietysti tärkeintä ja luonnon monimuotoisuuden säilyttäminen. Ja jos jonkun mummon kissa joutuu suden suuhun, niin siitäs sai.

Ap

Vierailija
13/35 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä liity mitenkään wokeen. Eikä feminismiin eikä vasemmistolaisuuteen.

Itse uskon että susi vielä tappaa ihmisen ja ennen näkemätön hysteria nousee. Tottakai susia pitää hallitusti vähentää. Salametsästys on julmaa ja rikollista eikä sille ole mitään perusteita. 

Itse en kyllä osaa luonnossa pelätä susia, vapaana olevat, laumanvartija-viettiset koirat ovat isoin uhka.

Vierailija
14/35 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinne perähikiälle pakko muuttaa, jos ei kestä sitä että siellä on muutakin elämää? Tässä yksi syy sille miksi vastustan pidetään koko Suomi asutettuna -periaatetta. 

Vierailija
15/35 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen trolli. Kukaan järkevä ihminen ei pelkää lasten joutuvan susien suuhun. Siitä on niin kauan jo paasattu että täältäkin pitäjästä pitäisi lasten olla jo kuollunna sukupuuttoon susien takia. Hengissä ovat pysyneet.

Vierailija
16/35 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, sinun ei tarvitse tietenkään huolehtia minun tunteistani. Jankutan ja pillitän itsekseni, kun lähden aamuvarhaisella töihin sähkövolvollani. Silloin minua ei pelota, jos suden silmät kiiluvat pusikossa. Mutta ehkä niiden naapurin ekaluokkalaisten puolesta vähän pelottaa. Mutta suden vapaus on tietysti tärkeintä ja luonnon monimuotoisuuden säilyttäminen. Ja jos jonkun mummon kissa joutuu suden suuhun, niin siitäs sai.

Ap

Älä aja lasten päälle!

Vierailija
17/35 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä nämä susien puolustajat yleensä asuvat. Niin-pä.

Vierailija
18/35 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei harrasta älyllistä ajattelua eikä riskianalyysi ole tuttu käsite. Oikeastihan on vaan kyse metsästysharrastuksesta, lapsia tähän on turha vetää

En metsästä. Urheilen, vaellan ja marjastan kyllä. 

Ap

Vierailija
19/35 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä nämä susien puolustajat yleensä asuvat. Niin-pä.

Susien puolustajat eivät tosiaan tunge susien reviirille, vaan suosivat tiivistä asumista joka ei jätä luontoa pirstaleiseksi. Niin-pä. 

Vierailija
20/35 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ole persu. Enkä todellakaan kannata vasureiden woke ideoita. Susi pelkoa en ymmärrä ollenkaan. Ilmeisesti media pelotellut ihmiset johonkin joukko psykoosiin. 

Kyllä susi koirille ja lampaille toki vaaraksi on mutta ihmiselle ei kyllä ole.

Ei myöskään lapsille. Ei ole tapahtunut mitään ja silti kauhea melske. Aika paljon suurempi prosentti lapsilla liikenne onnettomuukseen, pedofiilin uhriksi joutumiseen, koulukiusatuksi jne.

Jos ajatellaan vaikka kiusaamista, ei sitä saada näköjään millään keinoin kuriin eikä näy edes kirjoituksissa. Jos sama susien pelko onnistuttaisiin kanavoimaan koulukiusaamisen pelkoon niin varmasti saataisiin aikaaan.