Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotitalous vähennys

Vierailija
10.03.2025 |

Mitä korkeampi kyseinen tuki on sitä korkeammaksi yrittäjien hinnoittelu nousee, samaa on nähty kelan lääkäri korvauksissa jossa hinnat nousivat välittömästi kun kela korvausta korotettiin. Molempien tukien lopettaminen alentaisi hintoja huomattavasti josta asiakas hyötyisi huomattavasti enemmän.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt sitten siivoajat valittaa, kun asiakkaita ei ole enää niin paljon kotitalousvähennyksen pienenemisen takia. Laskekaa hintaa! Ei veronmaksajien tehtävä ole rahoittaa toisten ihmisten remppoja ja siivouksia! 

Miksi ihmeessä me veronmaksajat joudumme maksamaan joidenkin perheiden kaikki kulut? Poistetaan vaikka toimeentulotuki ja sanotaan, että voitte mennä siivoamaan muiden koteja edullisella hinnalla, kaikki voittavat.

Olet ymmärtänyt väärin. Et sinä joudu maksamaan kenenkään toisen siivouskuluja.

Jos kiireisellä naapurinrouvalla on aivan liikaa työtä ja hän haluaa apua kotisiivoukseen, hän työllistää sillä toisen työttömän naisen ja kaikki hyötyvät.

Työtön saa työtä ja uupunut liian työllistetty voi näin jakaa työtaakkaansa ilman että kustannukset olisivat liian kork

Höpö höpö. Maisa Torppa  voi tilata kotisiivouksen mutta tuskin on "uupunut", kuten ei muutkaan rahassa rypijät.

Siivousyrityksessä on töissä 1-3 yrittäjän perheenjäsentä. Ne mitään "työttömiä:" palkkaa.

Vierailija
42/53 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään nyt selväksi tämäkin asia. Kotitalousvähennystä ovat käyttäneet myös köyhät. Sitä ovat käyttäneet sairaat ja ylikuormitetut pienituloiset lapsiperheet. 

Jos vanhus haluaa asua kotona se on mahdollista jos hän itse tai hänen lapsensa hankkivat kotitalusvähennyksellä siivous -ym hoiva-apua.

Omassa suvussani kotilausvähennyksellä on hankittu 94-vuotiaalle entiselle tehdastyöntekijälle apua kottiin jossa hän sai viettää elämänsä lopun onnellisena.

Yhteiskunta säästi tässä 6 tai 7 numeroisia summia kun vanhusta ei tarvinnut hoitaa ympärivuorokauden laitoksessa.

Nämä putkiaivoiset miesoletetut tutkijat eivät ymmärrä tästä kokonaisuudesta mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt sitten siivoajat valittaa, kun asiakkaita ei ole enää niin paljon kotitalousvähennyksen pienenemisen takia. Laskekaa hintaa! Ei veronmaksajien tehtävä ole rahoittaa toisten ihmisten remppoja ja siivouksia! 

Joo, katsoin mainoksessa oli että kotisiivouksen  hinta 49 e tunnissa.

Haloo! Mainostetaan, että saat niin ja niin paljon  kotitalousvähennystä . Eihän sitä sitäpaitsi saa koko summasta, "aloitusmaksu  "siinäkin

En hyödy kotitalousvähennyksestä pieneläkeläisenä, joten en tilaa siivousta. Olen itse sairas, joten tarvetta joskus olisi

Vierailija
44/53 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotitalousvähennys on turha vähennys. Se hyödyttää vain suurituloisia, kuten perintöveron poistokin. 

Vähennys tehdään valtionverosta, jota maksetaan vasta siitä osasta tuloja, joka menee yli 24000 euron. 

Ei mitään hyötyä alle 2000 egeä kuussa tienaaville, joita "uupuneista" naisista on suurin osa ja eläkeläisistä lähes kaikki.

Vierailija
45/53 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä me veronmaksajat joudumme maksamaan joidenkin perheiden kaikki kulut? Poistetaan vaikka toimeentulotuki ja sanotaan, että voitte mennä siivoamaan muiden koteja edullisella hinnalla, kaikki voittavat.

Olet ymmärtänyt väärin. Et sinä joudu maksamaan kenenkään toisen siivouskuluja.

Jos kiireisellä naapurinrouvalla on aivan liikaa työtä ja hän haluaa apua kotisiivoukseen, hän työllistää sillä toisen työttömän naisen ja kaikki hyötyvät.

Työtön saa työtä ja uupunut liian työllistetty voi näin jakaa työtaakkaansa ilman että kustannukset olisivat liian kork

Tuskinpa sillä naapurin työttömällä naisella on firmaa että palkkaaja saisi sen kotitalousvähennyksen.

Vierailija
46/53 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehdään nyt selväksi tämäkin asia. Kotitalousvähennystä ovat käyttäneet myös köyhät. Sitä ovat käyttäneet sairaat ja ylikuormitetut pienituloiset lapsiperheet. 

Jos vanhus haluaa asua kotona se on mahdollista jos hän itse tai hänen lapsensa hankkivat kotitalusvähennyksellä siivous -ym hoiva-apua.

Omassa suvussani kotilausvähennyksellä on hankittu 94-vuotiaalle entiselle tehdastyöntekijälle apua kottiin jossa hän sai viettää elämänsä lopun onnellisena.

Yhteiskunta säästi tässä 6 tai 7 numeroisia summia kun vanhusta ei tarvinnut hoitaa ympärivuorokauden laitoksessa.

Nämä putkiaivoiset miesoletetut tutkijat eivät ymmärrä tästä kokonaisuudesta mitään.

"Köyhä" ei voi vähentää mitään koska se ei edes  maksa valtionveroa. 

Verotus muuttui pari vuotta sitten. 

Vierailija
47/53 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ensin länkytetään tuubaansa miksi vain köyhiltä leikataan ja kun liekataan parempi tuloisten etuuksia, taaskaan ei kelppaa. :D

Markkinatalous on nerokas järjestelmä, jos tuotteella tai palvelulla ei ole kysyntään, firma menee konkkaan. Jos firma menestyy niin eihän se tukia ja vähennyksiä tarvitse. 

Vierailija
48/53 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotitalousvähennys on turha vähennys. Se hyödyttää vain suurituloisia, kuten perintöveron poistokin. 

Vähennys tehdään valtionverosta, jota maksetaan vasta siitä osasta tuloja, joka menee yli 24000 euron. 

Ei mitään hyötyä alle 2000 egeä kuussa tienaaville, joita "uupuneista" naisista on suurin osa ja eläkeläisistä lähes kaikki.

Tietenkään ei voi vähentää veroista, jos ei maksa niitä alkuunkaan. Itse olen teettänyt keittiöremontin kotitalousvähennystä käyttäen. Siitä sai suomalainen mies töitä ja minä koin tyydyttävän kaupan. Tienaan n. 60 000 vuodessa. Olen nainen, lapsiperheellinen ja uupunut. 

Vierailija
49/53 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Köyhä" ei voi vähentää mitään koska se ei edes  maksa valtionveroa. 

Verotus muuttui pari vuotta sitten. 

Lapset voivat hankkia kotiltaousvähennyksellä köyhälle vanhukselle siivous ja hoivapalveluja.

Vierailija
50/53 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei veronmaksajat maksa kenenkään remppoja. Kotitalousvähennys tarkoittaa sitä, että kun työllistät suomalaista, saat maksaa pikkasen pienemmät verot.

Kyllä kotitalousvähennys syö aivan suoraan verokertymää valtion budjetista! Oletko oikeasti noin tyhmä? 

En kyllä ymmärrä. Kun me nyt lopetetaan viikkosiivouksen ostaminen koska se tulee liian kalliiksi, joudun itse käyttämään tähän aikaa ja tekemään vähämmän tuntipalkalla koulutusta vastaavaa työtäni niin miten valtio tästä hyötyy ? ??

Ei valtio tästä tässä tilanteessa yhtään mitään hyödykkään. Aivan hirveä virhe kotitalosuvähennyksen heikennys tässä työttömyystilanteessa. Aion etsiä ehdokkaan joka puolustaa kotitalusvähennystä seuraavissa vaaleissa. Haluan sen ruotsalaiselle tasolle.

Löytyisiköhän Kepusta sopiva ehdokas ? Kepu saattaa korjata tästä persujen isosta virheestä huikean vaalivoiton seuraavissa vaaleissa.

Vierailija
51/53 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisvaltaisissa siivous ja hoivatöissä palkat ovat niin älyttömän pienet että ei puolestani yhtään haittaa vaikka kotitalousvähennys hiukan palkkiotasoja nostaisikin. 

EI siivoajien palkkoja voi enää pudottaa. Eihän sitä työtä suostu edes muut kuin maahanmuuttajat pian tekemään.Sinänsä hienoa että siivousala pystyy työllistämään maahanmuuttajia ja tekemään heistä veronmaksajia.

Meille on kehittynyt maahanmuutonmyötä uusi värikoodilla varustettu paarialuokka, joka samalla jakaa työt ja niiden tekijät arvostettuihin-, ja paskaduuneihin, eli suomalainen mieluummin käy fattalla kuin tekee paskaduunia. Tämä luokka tekee ruokani, siivoaa kotini, pesee autoni, myy viihdekäyttöön..., jne

No kuule, kun jonkun nyt vaan on ne vanhusten oksennukset ja paskat siivottava. Ja selvästi et halua että tästä työstä mitään maksetaan.

Jos tuo työ tehdään laitoksissa yhteiskunnan kustannukset lasketaan miljoonissa, jos perhe hankkii kotiin siivous ja hoiva-apua kotitalousvähennyksellä valtio saa pari tonnia vähemmän verotuloa vuodessa. 

Kumpikohan on lopulta kannattavampaa yhteiskunnalle ???

Vierailija
52/53 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen sisältö ja kaikki yhdyssanavirheet kertovat paljon aloittajasta.

Vierailija
53/53 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkään ei voi vähentää veroista, jos ei maksa niitä alkuunkaan. Itse olen teettänyt keittiöremontin kotitalousvähennystä käyttäen. Siitä sai suomalainen mies töitä ja minä koin tyydyttävän kaupan. Tienaan n. 60 000 vuodessa. Olen nainen, lapsiperheellinen ja uupunut. 

Mullekin tarjottiin kattoremontista kotitalousvähennystä, olisi tullutkin paljon kun firman tarjous työnosuudestaolisi ollut 6300€.  Palkkasin timpurin joka teki verokortilla, työn osuus olikin vaan 2050€

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan