Taas ihan ok mies, jota naiset ei huoli. Mihin maailma on menossa?
Kommentit (849)
Vierailija kirjoitti:
Tulee pois sieltä peräkyliltä niin alkaa naisia löytymään. Kukaan fiksu ei halua tuollaisiin paikkoihin asumaan.
Fiksua asua jossain Helsingin Afrikassa jossa vallitsee viidakon lait. Vähän jännitystä elämään kun et tiedä minä päivän saat puukosta
Eivät naiset ole syypäitä siihen että tuokin mies haluaa löytää naisen juuri sieltä missä niitä on vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee pois sieltä peräkyliltä niin alkaa naisia löytymään. Kukaan fiksu ei halua tuollaisiin paikkoihin asumaan.
Fiksua asua jossain Helsingin Afrikassa jossa vallitsee viidakon lait. Vähän jännitystä elämään kun et tiedä minä päivän saat puukosta
Ensinnäkin Helsingissä on monenlaisia asuinalueita. Toisekseen naisia asuu muuallakin kuin Helsingissä. Jyväskylässäkin taitaa olla jo enemmän naisia.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ok mies? Hänhön on thnyt valinnan, että asuu mieluummin jossain jumalanseläntakana, missä ei ole töitä eikä elämää, kuin käyttäytyy normaalisti normaaleissa olosuhteissa, joissa normaalit naisetkin voi elää.
Missä on tämä paikka jossa ihmiset käyttäytyy normaalisti normaaleissa olosuhteissa, joissa normaalit naisetkin voi elää?
En voisi kuvitellakaan muuttavani miehen perässä vieraalle paikkakunnalle saati ulkomaille.
Mielestäni juttu kertoo hyvää naisten tasa-arvosta. He voivat asua missä haluavat ja hankkia oman elantonsa, omilla ehdoillaan. Silloin muutetaan työn perässä muualle. Lapset ovat ihania, mutta miehistä on usein lopulta vain pelkkää harmia ja riesaa naiselle, eikä sellaisen takia kannata romuttaa itse rakennettua elämää muuttamalla muualle. Valtaosa kun paljastuu lopulta pettäjäksi, alkoholistiksi tai väkivaltaiseksi.
Muun luonnon kannalta hyvä trendi. Jos poistuisi ihmiset kokonaan, niin aina parempi.
Vierailija kirjoitti:
"Nuorten naisten ja miesten välinen epätasapaino" = haastattelussa lähes nelikymppinen mies...
Eikös sannulikin ollut nuori ja kaunis jne. ainakin fanien mielestä. Osaamiselle ei niin väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Paitsi jos oikeasti rakastuu ja rakastaa. Oletko kuullut sellaisesta?"
Ei. En ole koskaan tuollaisesta kuullut.
-sivusta
Surullista. Mä olen kuullut ja kokenut enkä vähempään tyydy.
N
Ei me kaikki olla "ansaittu" tuota. Vaikkei mitään väärää olisi ikinä tehnyt
Vierailija kirjoitti:
Muuttais Helsinkiin, missä naisia on enemän kuin miehiä
Kukaan halua sinne Afrikkaan
Varmasti huolivat. Ongelma oli ettei ole naisia.
Vierailija kirjoitti:
ihmiset keskittyy nyt yhteen "teemuun" mutta jos ongelmaa katsoo isommassa kokonaisuudessa niin on ihan selvää että jokainen vastaava peräkylän teemu ei voi muuttaa jonnekin tampereelle tjsp, koska työpaikkoja ei ole kaikille eikä kaikilla ole varaa maksaa.
Miettikää nyt jos jonnekin Tre/Oulu/Hese/Turku kyliin alkas muuttaa +200k nuorta teemua, mitä luulette että kävis asumisen hinnalle? Ja mistä kaikille työpaikat?
Realismia nyt keskusteluihin.
Mistä työpaikat kaikille Liisolle ja Leenoille, jos he sankoin joukoin ryntää Kainuuseen? Realismia myös toiseen suuntaan tässä keskustelussa
En jaksanut lukea juttua, mutta ketjusta päättelin että Teemulla oli ollut suhteita, mutta oli kuopannut ne itse/yhteisymmärryksessä? Mitä helvataa äijä sitten vinkuu uutisissa? Kun kukaan ei tuo vaimoketta kotiovelle ilman että hänen tarvitsisi itse tehdä asian eteen elettäkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nuorten naisten ja miesten välinen epätasapaino" = haastattelussa lähes nelikymppinen mies...
Eikös sannulikin ollut nuori ja kaunis jne. ainakin fanien mielestä. Osaamiselle ei niin väliä.
No tuonikäinen mies on ihan hyvässä perheenperustamisiässä vielä, sitä tuossa kai haetaan.
"Minkähän ongelman? Ei ole hinkua panna sikoja. "
Onko se ennenkään estänyt?
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin on vielä tuota miestä vanhempi, ja hänestä käytetään mediassa usein sanaa "nuori nainen"!
Vierailija kirjoitti:
Jos satun tuollaista perusmiestä katsomaan vaikka kaupassa silmiin, niin ne panikoi ja lähtee pakoon. Olen ihan perusnätti pieni nainen, sinkkukin. Missä siis vika? Tätä olen nyt pari vuotta ihmetellyt. Deittiappeja en käytä.
Jos mies katsoo naista silmiin, sitä pidetään asiattomana...
Vierailija kirjoitti:
Varmasti huolivat. Ongelma oli ettei ole naisia.
Nuoret naiset haluavat Helsinkiin 30 neliön yksiöihin 1500 euron vuokralla. Onhan se mukavampi laittaa instaan kuvia #helsinki #kahvilla #ratikka kuin #kainuu #metsässä #omapiha
Täällä olisi myös komea mies ison meisselin kanssa. Sopii hyvin naisen joka koloon!
"Miehelle todennäköisyys parisuhteen syntymiseen on aika lailla nolla jos ei ole mitään sosiaalista kontaktia naisiin. Eli ensin oma itse kuntoon ja sitten kun perusasiat kunnossa niin liikkeelle "kylille ja kapakoihin". Illanvietto onnistuu hyvin myös täysin ilman alkoholia, mikä kyky tosin tuntuu olevan miesten keskuudessa poikkeuksellinen supervoima.
M59+"
Ei huvita viettää aikaa juoppojen kanssa. Sellaisia tuolla kylillä ja kapakoilla vain on. Ja niitä, jotka aukovat päätään kaikille vastaantulijoille
Onpas sulla Justiina omituisia miehiä ollut