Voiko kerrostalon kuivaushuonetta käyttää öisin?
Makuupussi pitää kuivata ja se vie koko yön nyt kyllä
Kommentit (28)
Asuuko ap vesialtaassa vai miksi se pussi pitää kuivaushuoneeseen viedä kuivumaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
meillä katkeaa sähköt yöksi.
Asutte Pohjois-Koreassa?
ON ajastettu. Modernia älytekniikkaa.
Sähköt ajastettu siten, että katkeavat yöksi? Aika erikoista.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan sen kuivata kotonakin. Ei ne koneet toimi yöllä tai isännöitsijä käy sammuttamassa.
Ei todellakaan käy isännöitsijä sammuttamassa :D Ei se edes tiedä, onko laite päällä vai ei. Automaattikatkaisimella nuo nykyisin toimivat. Meillä on ajastettu niin, että pesukoneita ja kuivaushuoneen puhallinta on mahdollista käyttää vain 8-21 aikana. 21.01-7.59 voi pitää pyykkejä narulla ilman puhallinta.
Eivät todellakaan toimi kaikki. Meillä kuivauskonetta voi huudattaa vaikka koko vuoden putkeen.
Tuskinpa. Ja jos voikin, eihän sitä mikään isännöitsijä käy sammuttamassa sittenkään.
Kyllä voi, ei siinä laitteessa ole mitään ajastinta. Mä en puhunut isännöitsijästä mitään. Jos joku sen sammuttaisi niin toinen asukas.
Tietenkin voi ainakin meidän talossa, Sen voi itse ajastaa 4 tunniksi kerrallaan.
Riippunee taloyhtiöstä. Itse asun yhtiössä jossa pesutuvan ja kuivurin käyttö on kielletty klo 22-07 välisenä aikana. Kuivaushuoneessa voi kyllä olla pyykkiä naruilla kuivumassa yön ylikin, mutta puhallin ei toimi. Kaikissa pyykkitupatilan ja kuivaushuoneen koneissa on sähköblokki asetettuna eli eivät mene päälle kyseisenä ajankohtana, sähkönsyöttö koneisiin lakkaa klo 22. Pesutupavarauksetkin toimii meillä vain ja ainoastaan sovelluksen kautta eikä tuvan ovi aukea muuten kuin sovelluksesta saadulla varauskohtaisella tunnusluvulla. Meni sen verran villiksi pyykkituvan käyttö, että tähän päädyttiin pakon edessä 3 vuotta sitten.
En antaisi kuivashuoneen puhaltimen olla päällä klo 22 jälkeen, että ei tulisi valitusta. Jättäisin kuivumaan sinne huoneeseen aamuun asti, jos on melkein kuiva. Jos ei, niin hakisin sitten kotiin kuivamaan vaikka sitten huonetuulettimen puhallukseen kuivaustelineelle. Tai jos uskaltaa niin lämpöpatterin päälle?
Eikö sulla ole asunnossa kuiva ilma, kyllä se kuivaa huoneessakin voit auttaa föönillä, mutta älä polta mitään.