Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerroin miehelle erohalustani, nyt hän kyselee seksiä?!

Vierailija
09.03.2025 |

Avasin eilen miehelle keskustelun halustani erota. Olen ymmärtänyt, että hän on erittäin narsistinen luonne. Pidin keskustelun omalta osaltani neutraalina, molemmin puolin kantaa ottavana sekä lyhyenä. 

Hän ensimmäisenä kysyi onko tällä kertaa tilanne se, että minulla on joku toinen (koska hän on pettänyt aiemmin ja erottu sen vuoksi jo kertaalleen) sekä kommentoi muutamia minua syyllistäviä kommentteja ja kysyi lopuksi olenko varma päätöksestäni. Vastasin että olen vahvasti vakuuttunut siitä. Hän siis ei kysynyt mitään syitä olooni miksi haluan erota tai mitä voitaisiin tehdä korjataksemme tilanne. Oli lähinnä vain hiljaa, ei ollut agressiivinen tai vihainen siinä tilanteessa.

Hän ei ole ottanut asiaa sen jälkeen puheeksi, tänään kuunteli jotain synkistelybiisejä ja tuli halaamaan - vastasin kevyesti ja neutraalisti halaukseen. Nyt ihmettelen tätä narsistisen ajatuksen juoksua, hän kysyi minulta äsken kaiken tämän jälkeen (välinpitämättömyys eroon liittyviin kysymyksiin tai keskusteluun) harrastetaanko seksiä?! Vastasin neutraalisti kieltävästi.

Tämän jälkeen hän vielä kysyi enkä aio enää harrastaa seksiä hänen kanssaan. Sanoin ettei se ole nyt asia, josta meidän on tarpeen huolehtia, johon hän huikkasi että no mistä tässä nyt enää muustakaan tarvitsee. 

Olen hämmentynyt 😃 Nyt hän vaikuttaa hieman loukkaantuneelta. Testaako narsistinen ihminen seksillä kelpaavuuttaan loppuun asti tai onko tämä keino jolla hän yrittää testata olenko todella irtaantunut hänen vallastaan? Sitä olen jo hyvän aikaa ollut, lopullisesti muutama viikko sitten kun ymmärsin alkaa perehtyä tähän paljon puhuttuun narsismiin, sen jälkeen loksahti niin moni asia paikoilleen että heipäheeeei vihdoin ja vtn viimein 🙋 

Heittäkääpä kokemuksia ja arvauksia, mitähän tässä tulee luvassa vielä olemaankaan 🤗

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex-mies kysyi miltei heti kun otin eron puheeksi, että voitaisko silti sen jälkeen seksin merkeissä tavata. No ei, vaikka se olikin ainut asia mikä meillä oli loistavaa. Eli taidat olla "hyvä pano" 😂

No mutta naisethan aina kehuu ettei hyvästä seksistä kieltäydy, taasko meitä on kusetettu?!

Vierailija
22/35 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisti vai vaan tunnekylmä autisti?

Voi olla sitäkin. Mikäli mm. empatia- ja kommunikointikyvytön, agressiivinen, vihainen, väkivaltainen, ilkeä, manipuloiva, valehteleva, laiska, egoistinen, materialistinen, alentava ja epäkunnioittava ovat ominaisia piirteitä tällaiselle henkilölle. En välitä kuluttaa enää aikaani perehtyäkseni, selvittäköön seuraava onnekas aikanaan kun lasit tippuu silmiltä. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsisti vai vaan tunnekylmä autisti?

Voi olla sitäkin. Mikäli mm. empatia- ja kommunikointikyvytön, agressiivinen, vihainen, väkivaltainen, ilkeä, manipuloiva, valehteleva, laiska, egoistinen, materialistinen, alentava ja epäkunnioittava ovat ominaisia piirteitä tällaiselle henkilölle. En välitä kuluttaa enää aikaani perehtyäkseni, selvittäköön seuraava onnekas aikanaan kun lasit tippuu silmiltä. 

Ap

Kuulostaa niin tutulta! Mun mies ei myöskään voinut näyttäytyä enää alasti kotona, kun hänellä oli toinen nainen kierrossa. Varmaan siitä tuli sitten kunniallisempi olo, eikä tarvinnut kohdata totuutta kaksinaamaisuudestaan ja valehtelustaan.

Vierailija
24/35 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep - tämäkin tuli koettua muutama vuosi sitten kun mies löysi elämänsä rakkauden eikä muistanut minulle siitä kertoa. Oli tälle toiselle niin uskollinen, ettei voinut yhtäkkiä kotona edes alasti näyttäytyä saati saunoa yhdessä perheenä enää. Poisti meidän parisuhteen aikana someen laittamansa tykkäyksetkin muille naisille useiden vuosien ajalta. Ihan vain tämän elämänsä rakkauden vuoksi. Joka sitten ei kauaa kestänytkään - ja minä tuolloin itsetunto ja mielenterveys hajalla otin hänet takaisin. 

Ap

Ja otit miehes ton jälkeen takaisin? No mikäs esti miestä tuolloin olemasta sen elämänsä rakkautensa kanssa? Lemppasiko se elämän rakkaus miehesi ja sitten mies tuli sun luo takas vai? Vai eikö mies ikinä lähtenytkään, vaan oli koko ajan kanssasi naimisissa saman katon alla ja piti salarakkaana tuota elämänsä rakkautta? Miten miehes jäi tosta naisesta sulle kiinni ja mistä tiedät, että tuo nainen oli hänen elämänsä rakkaus?

Vierailija
25/35 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisesti koskaan jäänyt kiinni mutta sen huomasi ilmeistä ja eleistä että jotain on meneillään, hankala selittää mutta ne jotka sen ovat kokeneet tietää kyllä.

Ap

Vierailija
26/35 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytetäänkö tässä taas sanaa narsisti, kun kyseessä on yksinkertaisesti ikävä ihminen? Ja sekin vain kirjoittajan mielestä.

Asia on juurikin näin. Ystäväni ja läheiseni ovat useita kertoja näiden vuosien aikana todenneet minulle ja yrittäneet avata silmäni, että on sinulla kerta kaikkiaan upea puoliso joka osoittaa rakkautensa kohtelemalla sinua niin arvostavasti ja rakkaudellisesti. Taputapu.

Ap

Lisään tähän listaan vielä terapeuttini.

Toisaalta tässä on aivan se ja sama, onko kyseessä häiriintynyt, luonnevikainen, narsistinen tai mikä hyvänsä. Minulla on joka tapauksessa mitta täynnä ja olen saanut itseni kaikin puolin takaisin siitä ihmisrauniosta joksi ajauduin näiden vuosien aikana. 

Ap

Vierailija
27/35 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varsinaisesti koskaan jäänyt kiinni mutta sen huomasi ilmeistä ja eleistä että jotain on meneillään, hankala selittää mutta ne jotka sen ovat kokeneet tietää kyllä.

Ap

Älä viitsi, mene vaikka ylikselle huudattamaan.

Ap

Vierailija
28/35 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfa mies tekee mitä tahtoo💪

Vierailija
29/35 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

narsisti-psykopaatti-sosiopaatti miehet ajattelevat aina vain itseään, kaikki muu on teatteria ja näytelmää mitä moni nainen sitten valitettavasti uskoo

Ja moni mies. 

Terveisin perheoikeuteen erikoistunut juristi

Vierailija
30/35 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Älä viitsi, mene vaikka ylikselle huudattamaan.

Ap

Jos olet oikea "Ap" niin sitten varmaan osaat kertoa miten jäi kiinni. Tiedän, et osaa.

Ap

Vierailija
31/35 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tämä kuulosti ihan samalta, kun eräs tapailunainen minulle sanoi. Sanoin tietävänsä, että olen pettänyt häntä. Jännä, kun minä en itse sitä tienny. Eikä osannut kertoa, että kenen kanssa sitten petin.

Vierailija
32/35 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on parisuhteissani ollut paljon seksiä ja hellyyttä ilman erityistä kyselyä. Niiden loputtua ei. En usko olevani narsisti. M53

Vierailija
33/35 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja otit miehes ton jälkeen takaisin? No mikäs esti miestä tuolloin olemasta sen elämänsä rakkautensa kanssa? Lemppasiko se elämän rakkaus miehesi ja sitten mies tuli sun luo takas vai? Vai eikö mies ikinä lähtenytkään, vaan oli koko ajan kanssasi naimisissa saman katon alla ja piti salarakkaana tuota elämänsä rakkautta? Miten miehes jäi tosta naisesta sulle kiinni ja mistä tiedät, että tuo nainen oli hänen elämänsä rakkaus?

Lainaus ei toimi. Alkoi kohdella minua vielä järkyttävämmin kuin aiemmin ja vietti aikansa jossain muualla. Muutin lasten kanssa pois melko pikaisesti kun ymmärsin mistä on kyse ja välinpitämättömyys perhettä kohtaan oli jotain uskomatonta.

Kuukausi muuttoni jälkeen alkoi takaisin itku, vaadin täyttä rehellisyyttä ja tunnusti / kertoi tuolloin kaiken. Kertoi että tajusi heti lähtöni jälkeen tehneensä elämänsä virheen. En uskonut tuolloinkaan tähän selitykseen, epäilen että jokin konflikti tai draama (mustasukkaisuus ehkä puolin tai toisin?) sai jomman kumman pistämään suhteen poikki. 

Pidän tätä naista elämänsä rakkautena syistä mitä mies teki minulle ja lapsilleen siinä huumassaan. Jälkeenpäin ei ole aihetta ollut tämän tiimoilta epäillä, mutta mistäs sitä lopulta tietää. Että heillä siis enää mitään olisi meidän yhteenpaluun jälkeen ollut. 

Ap

Vierailija
34/35 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde ASAP. Tuollainen kaveri kääntää lapset sua vastaan ja pahimmassa tapauksessa voit vielä päästä hengestäs, erityisesti tuo ettei raivostunut tai ottanut millään tavalla kantaa, on huolestuttavaa.

Vierailija
35/35 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainahan miehet seksiä haluavat. Ei kysy paikkaa eikä aikaa.

Narsistimiehet itse asiassa usein pihtaavat tahallaan ja lopettavat seksin puolison kanssa. Pettävät kai muualla.

Jep - tämäkin tuli koettua muutama vuosi sitten kun mies löysi elämänsä rakkauden eikä muistanut minulle siitä kertoa. Oli tälle toiselle niin uskollinen, ettei voinut yhtäkkiä kotona edes alasti näyttäytyä saati saunoa yhdessä perheenä enää. Poisti meidän parisuhteen aikana someen laittamansa tykkäyksetkin muille naisille useiden vuosien ajalta. Ihan vain tämän elämänsä rakkauden vuoksi. Joka sitten ei kauaa kestänytkään - ja minä tuolloin itsetunto ja mielenterveys hajalla otin hänet takaisin. 

Ap

Voi, miksi?