Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku oikeasti laihtunut nopeasti (normaalipainossa)?

Vierailija
09.03.2025 |

Jos niin miten? Tälläkin pastalla kysellään jatkuvasti neuvoja ja yleensä vastaukset ovat tyyliin luokkaa "laihduin vuodessa 15kg". Mutta onko joku laihtunut oikeasti nopeasti? Mitat ennen ja jälkeen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis olen. Niillä nutrilet mössöillä laihduin joskus ihan älyttömän nopeasti, mutta tulivatkin sitten tietysti korkojen kanssa takaisin. Että mitä hitaammin, sen parempi mahdollisuus että pysyvätkin sitten pois. Ylipäänsä ei kannata laihduttaa vaan muuttaa elintavat pysyvästi terveellisiksi nii siinä sitten laihtuu samalla huomaamattaan.

Vierailija
2/7 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis olen. Niillä nutrilet mössöillä laihduin joskus ihan älyttömän nopeasti, mutta tulivatkin sitten tietysti korkojen kanssa takaisin. Että mitä hitaammin, sen parempi mahdollisuus että pysyvätkin sitten pois. Ylipäänsä ei kannata laihduttaa vaan muuttaa elintavat pysyvästi terveellisiksi nii siinä sitten laihtuu samalla huomaamattaan.

Juuri tämä on se, miksi suositellaan laihduttamaan hitaasti. Ei kyse ole vain jostain kertarysäyksestä vaan kilot tulee takaiisn ja sitten olet samassa tilanteessa eli mikä järki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluaa olla laiha niin pitäisi syödä alusta alkaenkin kuin laiha ihminen. muuten et pysy laihana lopullisesti. helppoa.

Vierailija
4/7 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nyt sitten on nopeaa? Itse tiputin just 6 kiloa (63 -> 57) kuudessa viikossa. 

Ihan kaloreita laskemalla ja treenaamalla. Yritin minimoida lihaksen häviämisen mutta toki sitäkin on lähtenyt. 

Vierailija
5/7 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Mitat olivat 165cm/72kg ja kolmen kuukauden päästä 64 kg ja viiden kuukauden päästä aloituksesta 56 kg. Olin silloin jo 64-vuotias. Edelleen neljän vuoden jälkeen paino on tuon 56 kg. Pätkäpaastolla laihdutin ja sitä olen jatkanut ja jatkan lopun elämääni. Aamuisin käyn aina puntarilla, ettei paino pääse nousemaan. Syön vain seitsemän tunnin aikana aamusta iltapäivään, päivällinen ja iltapala jää pois, vettä juon paljon. Ja kahvia aamulla. Nyt nukun hyvin ja veriarvot palasivat normaaleiksi, refluksi parani ja nivelet on kunnossa.

Vierailija
6/7 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Body for life toimi minulla. Ei tarvinut laskea mitään.

Vierailija
7/7 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Mitat olivat 165cm/72kg ja kolmen kuukauden päästä 64 kg ja viiden kuukauden päästä aloituksesta 56 kg. Olin silloin jo 64-vuotias. Edelleen neljän vuoden jälkeen paino on tuon 56 kg. Pätkäpaastolla laihdutin ja sitä olen jatkanut ja jatkan lopun elämääni. Aamuisin käyn aina puntarilla, ettei paino pääse nousemaan. Syön vain seitsemän tunnin aikana aamusta iltapäivään, päivällinen ja iltapala jää pois, vettä juon paljon. Ja kahvia aamulla. Nyt nukun hyvin ja veriarvot palasivat normaaleiksi, refluksi parani ja nivelet on kunnossa.

Mitä sitten syöt päivässä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi