Vein lapsen kelvottomalta äidiltä
Päätin erota pitkäaikaisesta vaimostani. Olin pitkään nalkuttanut hänelle niistä asioista, joista en hänessä pitänyt, mutta ei muutosta. Joten ilmoitin että muutan pois ja otan 2-vuotiaan lapsemme mukaani.
Muutin 300 kilometrin päähän siitä naisesta, jotta ei tarvitsisi jakaa vanhemmuutta. En ole hänen antanut tavata lasta ollenkaan. Olen sitä mieltä, että meidän on parempi elää ilman häntä. Hän ei osaa kasvattaa lasta oikein. Muutenkin minä olen ollut koko ajan päävastuussa, kun nainen on vahdannut unelmien poikamiestä jne.
Meillä on kyllä ollut lastenvalvojalla käynti, missä kävin. Vaadin lapsen äidille valvottuja tapaamisia, koska ei ole turvallista päästää häntä lapsen kanssa kahden. Emme päässeet sopimukseen, joten todennäköisesti reilun vuoden kuluttua asia tulee ratkaistavaksi oikeudessa. Voi olla että lapsi ja äiti ei tapaa ollenkaan ennen sitä.
Ihanan rentouttavaa on elää lapsen kanssa kaksin. Meillä on mukavaa yhdessä.
Kommentit (14)
Sellaset fantasiat sitten tällä kertaa.
Sellainen sunnuntai-fantasia tänään 💪
Tosi usea nainen osoittautuu ajan myötä huonoksi vaimoksi ja sellaiseksi äidiksi, että ei kelpaa kasvattamaan lasta. On lapsen etu olla erossa huonosta äidistä.
Jep jep, lastenvalvojat rakastavat lapsikaappaajia.
Et vienyt.
Ei ole lasta, eikä edes vaimoa.
On vain katkeruutta ja naisvihaa, loppuelämäksesi.
Vierailija kirjoitti:
Jep jep, lastenvalvojat rakastavat lapsikaappaajia.
Ei lastenvalvojalla mitään valtaa ole kehenkään. He ovat vain sovittelijoita, jotka eivät voi pakottaa mihinkään.
Tuottajan ne naiset yleensä tekee, ja saavat täällä kannustusta. Mutta kun mies tekee saman, tulee pelkkiä alapeukkuja.
Ei sinun kannata mennä terapiaan, ei.
Ei täällä pahemmin näy naisia, joka haluaisivat kumppaninsa jättävän puolisonsa. Sen sijaan täällä on paljon naisia, jotka ovat jättäneet pettävän kumppaninsa.
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä pahemmin näy naisia, joka haluaisivat kumppaninsa jättävän puolisonsa. Sen sijaan täällä on paljon naisia, jotka ovat jättäneet pettävän kumppaninsa.
Miehestä eroavat naiset, jotka kaappaavat lapsensa, eivät kyllä yleensä tee sitä miehen uskottomuuden vuoksi. Nämä lapsista erotettavat miehet ovat yleensä hyviä, ja jopa parempia vanhempia kuin nämä äidit.
Nämä lapsenkaappaaja-naiset ovat usein persoonallisuushäiriöisiä. Ja haluavat sairaasti omistaa lapset yksin.
Oma vikasi, mitäs koulutit sen ämmmän huonosti. Tosimies pitää akan herran kurissa ja nuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Oma vikasi, mitäs koulutit sen ämmmän huonosti. Tosimies pitää akan herran kurissa ja nuhteessa.
Hahah. Just näin, ero on aina miehen syy, vaikka nainen olisi umpisurkea vetelys.
Kannattaa kyllä suojella lasta huonolta äidiltä