Haaveilen kauniista kodista
Kommentit (64)
No semmost se on, aika moni haaveilee asioista joita ei voi saada...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä kuvittelet nyt pääsesväsi eläkkeelle, kun et ennenkään ole päässyt? Ei tekarit ole syy eläkkeeseen.
Ei olekaan. Mulla on sairaudet pahentuneet. Siksi tuo muuttokin on pakko tehdä, koska tarvitsen yksikerroksisen asunnon.
Kuka sulle kämpän hankkii ja muuton hoitaa?
Mun itse on ne hoidettava.
Eli ei tule tapahtumaan. Täällä vauva-palstalla ei jaeta taloja, eikä muuttoapua.
Vierailija kirjoitti:
Miten sä nyt yhtäkkiä selviäisit yksin, kun et edes kaupassa voi käydä ilman apua? Johonkin palvelutaloonhan sut pitäisi sijoittaa, mutta ei taida kunta olla siitä innostunut, kun ukkosi hoitaa sun asioita ilmaiseksi.
Sitten menen palvelutaloon, jos en muualle pääse.
Niin, että mitä vikaa siinä (oletetussa) miehessä sitten on?
Moni haaveilee pysyvästä kodista jonka saisi laittaa. Eikä tarvisi pelätä aina muuttoja tai missä kunnossa joku paikka on. Osa ei pysty edes kantamaan painavaa.
Palvelutaloonkin pitää kai hakea...
Ei sinne vaan mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sä nyt yhtäkkiä selviäisit yksin, kun et edes kaupassa voi käydä ilman apua? Johonkin palvelutaloonhan sut pitäisi sijoittaa, mutta ei taida kunta olla siitä innostunut, kun ukkosi hoitaa sun asioita ilmaiseksi.
Millä rahalla? Ne vasta kalliita ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne mun sitten pitäisi mennä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet laiska. Kaikenlaisista mörskistä saa kauniita, kun itse viitsii tehdä.
Joo saa. Meillä vaan mies ei ole halunnut, että mitään tehdään. Mutta kun saan oman kodin niin sen sitten tietysti voi laittaa miten haluaa.
Miksi ihmeessä kysyt miehen mielipidettä, jos maalaat tai tapetoit? Vaihdat huonekaluja, valaisimia ja tekstiilejä mieluisiin. Kirppisryhmistä saa ilmaiseksi tai hyvin edullisesti.
Minusta tuntuisi tosi oudolta ja ikävältä jos mies tekisi noin kysymättä minun mielipidettäni, joten ei tuo noinkaan päin voi toimia, yhteisessä kodissa.
Mene kuule ihan mihin tykkäät.
Mitäs se kellekään kuuluu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne mun sitten pitäisi mennä?
Mistäs minä tiedän, mitä saat päähäsi tällä kertaa. Aruba? Kerrostaloyksiö? Sininen talo, jossa on palju ja kaikkea!?
Muutat vaikka rivitaloon.
Mutta ethän sä kuitenkaan🤦
Aloita kunnon siivouksella ja hankkiudu eroon turhasta roinasta. Se petraa jo paljon. Ja muutama kaunis viherkasvi.
Siivoat, hankit viherkasvin, kynttilöitä, pöytälampun ja peilin, niin tulee vähintään mukavan asuttava.
Mieskö sut siellä pakottaa asumaan?
Kun edes rappuset on lakaistu ja kukkaruukkussa jokin ryyti ovenpielessä, niin laatu paranee hieman.
Jaa.
Taisi valittaa tarpeeksi tälle päivälle...
Mä haaveilen taloista Sisiliassa ja Ibizalla. Talvella voisi olla talo Madeirallakin. Sellasta.