Haaveilen kauniista kodista
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet laiska. Kaikenlaisista mörskistä saa kauniita, kun itse viitsii tehdä.
Joo saa. Meillä vaan mies ei ole halunnut, että mitään tehdään. Mutta kun saan oman kodin niin sen sitten tietysti voi laittaa miten haluaa.
Eihän sinulla ole varaa erota.
Ei olekaan mutta toivon, että nyt viimein pääsisin eläkkeelle ja voinhan minä lähteä vaikka ei mitään tuloja eikä omaisuutta olekaan.
Miten sinä muka nyt siihen kykenisit, kun et ole vuosikymmeneen kyennyt kaikkine tekosyinesi? Turhaa höpinää niin kuin aina.
Miksi ei voisi? Ainakin haaveilla voi ja saa vaikka kuinka! Minäkin katselen myytäviä asuntoja, ja haaveilen mutta mulla on tämä ja jään kotiini.😃
Minä haaveilen isommasta asunnosta. Jossakin kauniissa talossa Turussa ja kivasta asunnosta Nykissä. Plus toisesta Lontoossa.
Miksi valitat ja vielä täällä?
Taidat olla "pikkuisen" huomionkipeä...
Mitäs vikaa siinä miehessä sitten on, kun et kuitenkaan potkaise mäkeen...
Vierailija kirjoitti:
Jämsän Ammattivalittaja.
Juu, niinpäs olikin.
Menee nämä sekopäät välillä sekaisin😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Olet laiska. Kaikenlaisista mörskistä saa kauniita, kun itse viitsii tehdä.
Juu ei saa.
Mikä koulutus vaaditaan ammattivalittajalta?
Tiedän muuten yhden samanlaisen; Valittaa kaupoissa, kirjastossa...
Eipä uskoisi, jos ei itse olisi nähnyt ja varsinkin kuullut.
Miksi sä kuvittelet nyt pääsesväsi eläkkeelle, kun et ennenkään ole päässyt? Ei tekarit ole syy eläkkeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä kuvittelet nyt pääsesväsi eläkkeelle, kun et ennenkään ole päässyt? Ei tekarit ole syy eläkkeeseen.
Ei olekaan. Mulla on sairaudet pahentuneet. Siksi tuo muuttokin on pakko tehdä, koska tarvitsen yksikerroksisen asunnon.
Että semmoinen sketsihahmo siellä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olekaan. Mulla on sairaudet pahentuneet. Siksi tuo muuttokin on pakko tehdä, koska tarvitsen yksikerroksisen asunnon.
Kuka sulle kämpän hankkii ja muuton hoitaa?
Kuinka monta vuotta tää on jo tätä jankannut🤭
Valikselle vaja
- Kevään uusi realityshöw!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sulle kämpän hankkii ja muuton hoitaa?
Mun itse on ne hoidettava.
No kuinka paha mörskä se on?
Katto sentään lienee pään päällä.
Miten sä nyt yhtäkkiä selviäisit yksin, kun et edes kaupassa voi käydä ilman apua? Johonkin palvelutaloonhan sut pitäisi sijoittaa, mutta ei taida kunta olla siitä innostunut, kun ukkosi hoitaa sun asioita ilmaiseksi.
Miksi ei?? Ikeassakin on kauniita kalusteita.
Meillä yhdessä huoneessa Ektorp sohva luonnonvalkoisena, 2 korituolia punaisilla tyynyillä. Antiikkisenkki navynsinisenä, itämainen aito matto 3x4m punaista ja sinistä pääväreinä ja epämuotoisesta 60cm lankusta sohvapöytä. Antiikkipeilejä ja 2 aitoa taulua seinillä.
Toki tuo on kesäkodin oh mutta raikas ja kaunis. Eikä edes maksanut paljoa kun vain sohva ja korituolit on uutena hankittuja