Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haaleita plussia, meneekö kesken?

10.03.2007 |

Onko kokemusta haaleista plussista? Ole kaksi kertaa aikaisemmin ollut raskaana ja Apteekin omaan raskaustestiin on tullut heti vahva plus kp 34 (28-32). Nyt kp 36 ja olen torstaista asti (eli kp 34) saanut haaleita plussia. Plus on ihan selkeä mutta viiva tulee vasta hetken kuluttua ja on selvästi haaleampi kuin kontrolliviiva. Miten teillä tällaisessa tapauksessa on käynyt? Meneekö kesken? Yksi keskenmeno joululta takana, joten sekin ehkä sekoittanut kiertoa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista viidestä raskaudesta on testituloksena ollut haalea viiva ja sekin on tullut vasta n. viikon kuluttua siitä kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa.

Nyt tässä viimeisessä kerrassa oli ihan sama, mutta ultrassa oli yllätyksiä lisää: raskaus oli viikkoa pidemmällä kun luultiin (eli pos testi oli tullut vasta kahden viikon jälkeen) ja vauvoja oli kaksi.

Joten ainakaan meillä tuo haaleus ei ole vaikuttanut mitenkään.

Hyvää odotusaikaa,

MotherOf4 ja Tiku&Taku rv.20+5

Vierailija
2/5 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskomatonta! Eipä näköjään ole merkitystä ainakaan teidän kohdalla. Onnea odotukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mitä tuolla kuumeilijoissa palstailin, niin mikä ihme noita raskaustestejä oikein vaivaa?

Plussaa ei tullu ei sitten millään, mulla todettiin tk:ssa se, ja heti kuulemma oli ilmestyny plussa kun niistä soitin.

Tuloksista siis.

Nyt kun mulla jäi niitä testejä jäljelle, tilasin siis netistä, niin mulle noi testit näyttää edelleen negaa. Nyt on siis viikkoja 6 ja menkat on tulevana tiistaina 2 viikkoa myöhässä.

Että missä vika?

Edellinenkin raskaus, joka meni kesken tossa jouluna, plussan sain testiin vasta jotain kun menkat oli sen 3 viikkoa myöhässä..

Esikoista oottaessa se plussa tuli kyllä melko nopeaan, kai...taisin kyllä testin tehdä vasta jotain kun menkat oli ollu parikin viikkoa myöhässä.

Nythän noita testejä on tehty melkein joka päivä..

Ärsyttää vain, kun toisaalta ei sitten jaksa uskoa siihen että oonko mä sitten loppujen lopuksikaan edes raskaana...

Mutta onneksi oireet puhuu sen puolesta sitten enemmän...

Buam

Vierailija
4/5 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja nyt neiti 5,5kk nukkuu tuolla meidän makkarissa. =) Onnea siis plussasta! :)

Burde ja Heidi 5,5kk

Vierailija
5/5 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haalee tai tumma, plussa se silti on. Eikä sillä ole mitään tekemistä raskauden sujumisen kanssa. Toiset testit näyttää erilailla ku toiset, samoiten hormonien eritys virtsaan vaihtelee suuresti ihmisillä ja eriaikoina. Iloitse siis vaan raskaudesta äläkä huolta kanna;)