Kysy mitä vaan N20 vastaa
Kommentit (483)
Vierailija kirjoitti:
Olisitko mielummin kukkakauppias vai leipuri?
Kukkakauppias, en ole oikein hyvä leipuri. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä alushousut sinulla on päälläsi ap?
Ihan perus. -ap
Käytätkö stringejä?
En. -ap
Taistelisitko mielummin jos vastassa olisi 100 ankan kokoista hevosta vai yksi hevoisen kokoinen ankka?
Mikä on hinta/alkoholisuhteeltaan paras ostos alkosta? Valdemar vai joku muu väkevä viini?
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä tullut kiperiä tai yllättäviä kysymyksiä?
Joissakin kysymyksissä on saanut miettiä hetken kauemmin, mutta eivät ne ole olleet niin vaikeita. Olisi varmaan pitänyt laittaa otsikkoon sana 'asiallisia', jottei näitä pervoiluja tulisi. -ap
Vierailija kirjoitti:
Teetkö itse ruokaa? Leivotko?
Teen itse ruokaa, en yleensä leivo paljoa. -ap
Vierailija kirjoitti:
Eikös ole ärsyttävää, kun feikki-ap sählää???
On. -ap
Vierailija kirjoitti:
pituus, paino ja kuppikoko
166 cm, n. 57 kg. Kuppikoosta ei ole hajuakaan. -ap
Vierailija kirjoitti:
Taistelisitko mielummin jos vastassa olisi 100 ankan kokoista hevosta vai yksi hevoisen kokoinen ankka?
Ihana kysymys! 100 ankan kokoista hevosta. -ap
Pelaisitko uhkapeliä jossa on 95 % mahdollisuus voittaa miljoona euroa ja 5 % mahdollisuus kuolla sähköiskuun?
Saako 24" kombin vanteeseen pienemmän takahammasrattaan?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on hinta/alkoholisuhteeltaan paras ostos alkosta? Valdemar vai joku muu väkevä viini?
En osaa sanoa, en juo. -ap
Vierailija kirjoitti:
Pelaisitko uhkapeliä jossa on 95 % mahdollisuus voittaa miljoona euroa ja 5 % mahdollisuus kuolla sähköiskuun?
Jaa a, viisi prosenttia on kyllä aika pieni mahdollisuus, mutta tuurini on välillä sen verran huono etten mielellään ottaisi tuollaisia riskejä. Sen lisäksi sähköiskulla kuoleminen olisi aika kivuliasta. Mutta kyllä, pelaisin. -ap
Vierailija kirjoitti:
Saako 24" kombin vanteeseen pienemmän takahammasrattaan?
Valitettavasti minulla ei nyt ole harmainta hajuakaan, mistä puhut. Enpä siis osaa sanoa. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. -ap
Arrrgggghhh, mullekin on käynyt niin... tosi ärsyttävää kun aloittamani ketju pilattiin!!!
Moneen asti päivystät? Vai vastaatko tulevina päivinäkin?
Oletko omasta mielestäsi aikuinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. -ap
Arrrgggghhh, mullekin on käynyt niin... tosi ärsyttävää kun aloittamani ketju pilattiin!!!
Moneen asti päivystät? Vai vastaatko tulevina päivinäkin?
Oletko omasta mielestäsi aikuinen?
Pahoittelut pilatusta ketjustasi. Kyllä tässä vielä ehtii vastailla tulevina päivinäkin. Olen mielestäni nuori aikuinen, en vielä täysi aikuinen. -ap
Vieläkö Pyllervö-possu seikkailee Pikkukakkosessa?