Kysy mitä vaan N20 vastaa
Kommentit (483)
Vierailija kirjoitti:
Näetkö oman tulevan elämäsi mahdollisuutena vai uhkana? Entä koko maapallon tulevaisuuden? Mikä on sinun ammatillinen unelmasi?
Näen hyvinä aikoina tulevaisuuteni ihan hyvänä, mutta välillä saatan olla vähän pessimistinen. Maapallon tulevaisuus näyttää minulle tällä hetkellä vähän synkältä, mutta toivon muutosta tilanteeseen. Ammatiltani haluaisin olla kirjailija. -ap
Vierailija kirjoitti:
Monenko miehen kanssa olet ollut sillai?
En yhdenkään, olen lesbo. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi tulee leivän päälle päällimmäiseksi - kinkku vai juusto?
En tykkää kylmästä juustosta leivän päällä, eli vain kinkku. -ap
Entä jos leivän päällä on lämmintä juustoa?
Kinkku alas, juusto päälle. -ap
Mitkä alushousut sinulla on päälläsi ap?
Oletko posliini vai onko karvat kaikkialla? Minkälainen tukka sulla on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin tajusit? Oliko ok lähipiirille? Ootko varmasti lesbo vai saatatko olla bi?
Vierailija kirjoitti:
En aja karvojani, säärissä tummat karvat ja alapäässä luonnollinen pensas. Tykkään näin.
Vierailija kirjoitti:
Monta ammattia arvelet tarvitsevasi työurasi aokana? Uskotko eläkejärjestelmään, kun olet työikäsi siinä vaiheessa? 75v vai milloin?
Ihanteellisesti alle kolmen, mutta arvelen sen kuitenkin ylittyvän. 75v on jo aika vanha ja saa nähdä missä kunnossa olen silloin, mutta valitettavasti uskon että tätä vauhtia ikäluokkani joutuu työskentelemään siihen ikään asti. -ap
Lähtisitkö yksin kolmeksi kuukaudeksi mielummin Espanjaan, Kreikkaan vai Islantiin?
Vierailija kirjoitti:
Boksereita käytän, mukavat ja suojaavat menkoilta. En käytä siteitä tai tamppooneita.
Vierailija kirjoitti:
Kissa vai koira?
Kissa. -ap
Vierailija kirjoitti:
Ihan perus. -ap
Olisitko mielummin kukkakauppias vai leipuri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan perus. -ap
Käytätkö stringejä?
Onko täällä tullut kiperiä tai yllättäviä kysymyksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En aja karvojani, säärissä tummat karvat ja alapäässä luonnollinen pensas. Tykkään näin.
Jaahas, kiitos kun vastasit puolestani feikki ap. Enpä taida edes vastata tuohon kysymykseen itse. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin tajusit? Oliko ok lähipiirille? Ootko varmasti lesbo vai saatatko olla bi?
Tajusin noin kuudennella luokalla. Olen jo ulos kaapista ystävilleni ja perheelle, kaikki reagoivat hyvin. En tunne vetoa kenenkään mieheen, eli olen ihan lesbo. -ap
Vierailija kirjoitti:
Lähtisitkö yksin kolmeksi kuukaudeksi mielummin Espanjaan, Kreikkaan vai Islantiin?
Kävisin mieluusti kaikissa maissa, mutta ottaen huomioon Islannissa ja Kreikassa olevat olosuhteet juuri nyt, menisin mieluiten Espanjaan. -ap
Kissa vai koira?