Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En uskalla ostaa asuntoa, koska voi tulla sota

Vierailija
09.03.2025 |

Uudelleen, sillä edellinen aloitukseni aiheesta poistettiin ennen kuin ehdin edes kunnolla lukea.

Eli pelkään, että jos ostan asunnon, ja tulee sota, niin voi käydä niin, että asuntoni tuhoutuu ja jäljelle jää vain velat. Onko muilla samanlaisia ajatuksia? Olenko vainoharhainen?

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha käydä töissäkään,  jossakin vaiheessa kuolee kumminkin ja lopputili jää saamatta.  Korkeintaan sitten jos saa palkan joka päivä.

Vierailija
82/85 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopa satametrinen asteroidi voi iskeytyä Maahan 2032

https://yle.fi/a/74-20140316

kannattaa odottaa vielä jokunen vuosi 😜

Juu, mutta tuohan tippuu sitten Intiaan tai Afrikkaan tai Etelä-Amerikkaan jonnekin Bogotaan . Se rata on osattu arvioida jo. JA jos tippuu mereen ei siitä tule 3 metriä korkeampaa Tsunamiaaltoa. 

Osta vaan se asunto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saamaa olen itsekin pohtinut. Maailmantilanne on sen verran rauhaton, että ehkä kannattaa vaan jatkaa vuokra-asumista, vaikka voisi ostaa käteisellä asunnon. 

Vierailija
84/85 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥱🥱🥱

Vierailija
85/85 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheellä on sama ongelma.

Olen kiinnostunut asunnosta, johon olisi varaa säästöillä, ennakkoperinnöllä ja n. 70 000 € lainalla. Perheessä vanhemmat ja alakouluikäinen lapsi. Tulot ovat 3800 €/kk brutto ja olen ainut tulonsaaja. Sodan uhan lisäksi huolestuttaa se, miten omaisuus kertyy yhä harvempien käsiin, jolloin rahoista pitäisi periaatteessa pitää kiinni.