Yli 30-kymppisiä jotka ovat hyvän näköisiä ikäisekseen?
Kommentit (22)
Minä. Olin 35v parhaimman näköinen, kuin koskaan missään iässä olen ollut tai tulen olemaan.
Pariisittaret vielä kuusikymppisinä!
Vierailija kirjoitti:
Minä. Olin 35v parhaimman näköinen, kuin koskaan missään iässä olen ollut tai tulen olemaan.
Sama, tällä hetkellä :D Kaikki lapsenpyöreys poissa, ei vielä ikääntymisen merkkejä, kroppa parhaassa tikissä ikinä. Teininä ja parikymppisenä olin aknesta kärsivä pullanaama
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan Erika ei.
Etkä sinä.
Minkä helvetin takia kirjoitat että 30-kymppinen?!?!??? Ja kuvitteletko ihan oikeasti, että KOLMEKYMMENTÄKYMPPINEN (idióótti) on jotenkin vanha 😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan Erika ei.
Mikä se gaala nyt oli, siinä videolla näytti just yllättävän hyvältä. Tietysti jos otattaisi kaikki fillerit pois olisi vielä parempi. Omilla klassisesti kiharretuilla hiuksilla ja ilman sitä outoa UMK:ssa nähtyä hurjaa naamaturvotusta (pistelty juuri ennen lähetystä lisää fillereitä tms?) +hirveitä meikkejä yllättävän ok.
No ite oon viiskymmentä. Ulkonäkö hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan Erika ei.
Tarpeeksi hyvännäköinen että kelpasi erikoislääkärille 😁
Entä sinä ?
Vierailija kirjoitti:
Minäkin! Tosin olen nyt vielä 44-vuotiaana hyvännäköinen, mutta nuorena olin niin ruma, että mulle naurettiin päin naamaa.
Kaikki, jotka 300-vuotiaina ovat vielä elossa, lienevät hyvän näköisiä ikäisekseen. Siis siihen enemmistöön verrattuna, joka maatuneina maassa makaa.
Lapsiansat väistetty ja uuden pillun metsästys taas käynnissä. Pitää osata pelaa peliä
Lahosuojaa vaan silmäkulmaan, heh,heh, he...!
300-vuotiaat ei yleisesti ottaen oo kovin freesin näköisiä enää.
Jos 3-kymppisiä tarkoitat, niin ainakin naiset on kolmekymppisenä parhaimman näköisiä. Itsekin olin. Parikymppisenä olin vielä aika babyface, 30 täytettyäni olin kauneimmillani, nyt lähempänä viittäkymmentä jo näkyy ryppyjä silmien ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Minkä helvetin takia kirjoitat että 30-kymppinen?!?!??? Ja kuvitteletko ihan oikeasti, että KOLMEKYMMENTÄKYMPPINEN (idióótti) on jotenkin vanha 😂😂😂😂😂😂
Älä höpötä.
Kiira Korpi ennen lesbo-elämänvaihetta