Onko 40 treffit vuodessa teistä normaalia nykyaikaa?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti: Miehet ei saa edes 40 tykkäystä vuodessa :(
40, toihan on paljon :O Miksei se yksi tykkäys riitä?
Vierailija kirjoitti:
onhan tuo naisille hyvä harrastus, kun saavat ilmaisia kahveja, ruokia, harrastuksia ym
Ei kai se enää näin mene?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran viikossa kävisi treffeillä? Pystyisin kyllä.
Aina eri ihmisen kanssa?? Ap
Tuskin joka kerralla olisi uusi? No, ehkä mä 40 eri ihmisen kanssa voisin käydä treffeillä vuoden aikana. Vaikka onhan toi melkoinen määrä.
Aika vähän tavisnaiselle
Sulla ei ole yhtään käsitystä, mikä on "tavisnainen".
Todella raskasta ja tylsää. Keskittyisin mieluummin omiin harrastuksiini ja omaan elämääni kuin ventovieraiden elämiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran viikossa kävisi treffeillä? Pystyisin kyllä.
Aina eri ihmisen kanssa?? Ap
Tuskin joka kerralla olisi uusi? No, ehkä mä 40 eri ihmisen kanssa voisin käydä treffeillä vuoden aikana. Vaikka onhan toi melkoinen määrä.
Aika vähän tavisnaiselle
Sulla ei ole yhtään käsitystä, mikä on "tavisnainen".
No tällanen keski-ikänen keskiluokkainen pyöreä mamma kuin minä olen
Itse ihmettelisin lähinnä sitä, että miten joku löytää vuodessa 40 niin kiinnostavaa ihmistä - itse pitäisin omalla kohdallani realistisena ehkä 4-5... Mutta ehkä tuollainen tilanne tulee helposti, jos joko itse ajattelee tai mukautuu vastapuolen ajatukseen, että viesittelyn sijaan sovitaan treffit heti. Siloin tulee helposti tilanne, että jatkuvasti tapaa epäsopivia ihmisiä. Itselläni ei kuitenkaan olisi sellaiseen aikaa, enkä ole motivoitunut priorisoimaan elämässäni vapaa-ajasta merkittävää osaa tuntemattomien ihmisten tapaamisille.
Mutta ei tuossa noin muuten mitään sellaista kauhistelun aihetta ole, että olisi syytä päivitellä "miten joku voi elää noin" - ei se nyt niiiin kauhistuttavaa tai paheellista kuitenkaan ole. Olen itse yhdessä työssäni joutunut melkein viikoittain haastattelemaan aina jotain uutta ihmistä, ja en nyt tiedä, olisiko tuo 40 ihmisen kanssa treffaaminen sitä hurjempaa sitten kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse ihmettelisin lähinnä sitä, että miten joku löytää vuodessa 40 niin kiinnostavaa ihmistä - itse pitäisin omalla kohdallani realistisena ehkä 4-5... Mutta ehkä tuollainen tilanne tulee helposti, jos joko itse ajattelee tai mukautuu vastapuolen ajatukseen, että viesittelyn sijaan sovitaan treffit heti. Siloin tulee helposti tilanne, että jatkuvasti tapaa epäsopivia ihmisiä. Itselläni ei kuitenkaan olisi sellaiseen aikaa, enkä ole motivoitunut priorisoimaan elämässäni vapaa-ajasta merkittävää osaa tuntemattomien ihmisten tapaamisille.
Mutta ei tuossa noin muuten mitään sellaista kauhistelun aihetta ole, että olisi syytä päivitellä "miten joku voi elää noin" - ei se nyt niiiin kauhistuttavaa tai paheellista kuitenkaan ole. Olen itse yhdessä työssäni joutunut melkein viikoittain haastattelemaan aina jotain uutta ihmistä, ja en nyt tiedä, olisiko tuo 40 ihmisen kanssa treffaaminen sitä hurjempaa sitten kuitenkaan.
Miksi niiden maksajien pitäis olla kiinnostavia?
En kykenisi. Enkä haluaisi käyttää kallisarvoista aikaani tuollaiseen.
En ole käynyt treffeillä 3. Pystyn itse maksamaan ruokani.
N49
Osalle on, osalle ei. Toiset panee, toiset ei.
En paheksu, ei kuulu mulle. Se, ettei itseäni kiinnosta tuollainen elämä enkä harrasta deittailua ei tarkoita sitä, etteivät muut saisi halutessaan elää noin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi niiden maksajien pitäis olla kiinnostavia?
Heh heh, kylläpä koitat olla nokkela. En jaksa viettää aikaa epäkiinnostavien ihmisten seurassa.
Melkein joka viikko yhdet. Ei se nyt liikaa ole, olettaen että kaikki treffit eivät kohta seksiin. Jos treffeillä huomaa, että ihminen on aivan vääränlainen, niin eipä sitä kannata jatkaa hänen tapailuaan.
Vierailija kirjoitti:
Osalle on, osalle ei. Toiset panee, toiset ei.
En paheksu, ei kuulu mulle. Se, ettei itseäni kiinnosta tuollainen elämä enkä harrasta deittailua ei tarkoita sitä, etteivät muut saisi halutessaan elää noin.
Mä saan ilmasta ruokaa enkä todellakaan pane niiden ukkojen kanssa.
Sanoisin joa jokainen maksaa minulle 1000e olisi ok
Mä käyn yleensä vähintään kerran viikossa. Usein pari kolmekin kertaa. Toki aina ei ole eri mies. Mutta siis... treffailu on ihanaa! Komea mies hemmottelee, maksaa ruuat ja uudet harrastuskokeilut, leffaliput, museoliput, laivaliput, konserttiliput... saan kivoja kokemuksia ja aivan ilmaiseksi. Treffailuhan voi olla ihan vaan kevyttä flirttiä. En minä näiden kanssa mitään parisuhdetta etsi.
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn yleensä vähintään kerran viikossa. Usein pari kolmekin kertaa. Toki aina ei ole eri mies. Mutta siis... treffailu on ihanaa! Komea mies hemmottelee, maksaa ruuat ja uudet harrastuskokeilut, leffaliput, museoliput, laivaliput, konserttiliput... saan kivoja kokemuksia ja aivan ilmaiseksi. Treffailuhan voi olla ihan vaan kevyttä flirttiä. En minä näiden kanssa mitään parisuhdetta etsi.
Panetko näiden miesten kanssa ja kumpi hommaa kumit?
Vierailija kirjoitti: Miehet ei saa edes 40 tykkäystä vuodessa :(
Tunnen miehiä jotka voi käydä vaikka joka päivä treffeillä, eri naisten kanssa. Jos niitä nyt treffeiksi voi sanoa.
Hieman hankala suhteuttaa, kun itsellä ei ole ollut reilun 30 vuoden aikanakaan tuollaista määrää treffejä. Ei siis ensitreffejä eikä treffi-iltoja kumppanin kanssa..
N48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletan että eri henkilöiden kanssa. Onhan se tiivis tahti. En ehkä jaksaisi.
Niinpä - olihan se Onlyfans -tähti sadan miehen kanssa yhtenä päivänä...
Ei ollut. Mutta teki hyvät rahat ihmisten typeryyttä hyödyntäen.
Vierailija kirjoitti:
Siellä taas joku mies esittää naista. Kuule, naisilla ei ole aikaa random miehille noin paljon, että voisivat merkittävän osan elämästään käyttää itselle yhdentekevien ihmisten kanssa hengailuun.
Siis eikö kaikki saa ilmasta ravintolaruokaa vähintää kerra viikossa?