Tiesittekö, että Al Gore on epäekologinen ja tuhlaa surutta sähköä.
Puhtaan ympäristön puolesta taistelevan Yhdysvaltain entisen varapresidentin Al Goren sähkölasku on ällistyttävä.
Tennesseen osavaltiossa, Nashvillen kaupungin lähellä asuva Gore kuluttaa vuodessa energiaa yli 23 000 eurolla. Tämä on tutkijoiden mukaan yli 20 kertaa enemmän kuin keskivertoamerikkalaisperheen kulutus.
Siinä taas yksi vasemmistolainen, joka ei elä niinkuin opettaa.
Kommentit (12)
Nämä tietyt henkilöt rahastaa sillä.
Kuulutko niihin kolmeen vastarannan kiiskeen, jotka vielä uskovat siihen, että ilmastonmuutos on puppua? Kerro terveisiä kahdelle muulle uskonsisarellesi.
Mutta, epäilenpä, että hänen kohdaltaan voisi löytyä jotain meitä kaikkia enemmänkin koskettavia paljastuksia kuin energian kulutus.
Minä kulutan yli 400 kertaa enemmän energiaa, kuin aika moni muu.
Afrikassa, Intiassa ja Kiinassa löytyy isoja sukuja, jotka käyttävät vähemmän sähköä tai bensaa, kuin minä.
En silti ole paha ihminen. Älytöntä verrata muihin.
luentoja pitämällä. Ja tyhmät maksaa.
Mutta niinhän se Roche-lääkeyhtiökin tienasi miljardeja lintuinfluenssahysterian aikana...
Oletko 3/7 kateellinen? Mikset itse rupeaisi rahastamaan ilmastonmuutoksella? Ei se kiellettyä ole.
4
http: //www. verkkouutiset. fi/tulosta. php?id=104679
Täällä lisää paljastavaa tietoa Goren " ympäristöystävällisyydestä"
http: //www. verkkouutiset. fi/arkisto/Arkisto_1999/10. joulukuu/nayta. php?tiedosto=algo4999. htm&hakusanat=Gore
Demokraatit ovat poliittisella kartalla kyllä oikealla. Turha siis olla heti syyttämässä vasemmistolaisia tekopyhyydestä.
Kannattaa epäilevien tuomaiden lukea kotiläksynsä.
ajavat vapaita abortteja, homojen ja lesbojen asemaa, myönnytyksien tekemistä terroristeille ja muita vasemmisto-arvoja. Toki USAn Demokraatit eivät ole niin vasemmalla kuin Suomen vasemmito.
Republikaanit taas ovat oikealla.
rahaa rahaa vaalirahaa rebublikaaneille ja eniten itselle. täys sutki koko jätkä, hei viheruskovaiset itse virkkaamalla tehtyä sipulipussia pipona päähineenä pitävät sivarit jotka kuljette maihinnousukengät jaloissa us.maihari päällä ja pasifistin merkki kamppeissa.nasa,ym,todella tietävät tutkimuslaitokset ovat 11-13 vuotta kestävien auringon aktiivisuus syklien vaikutuksista ilmasto ilmiöihin täysin varmoja.edessä pitkällä aikajaksolla on ilmaston radikaali kylmeneminen todella pitkäksi aikaa
Meinaatko ap äänestää tulevissa USAn pressanvaaleissa?