Nainen, saitko kukkia naistenpäivänä? Venäjällä jopa poliisit pysäyttää naisautoilijoita ja antaa kukkia
Yksi hienoista perinteistä Venäjällä on että siellä naisia aina muistetaan naistenpäivänä. Kadut täynnä miehiä jotka kulkee kukkakimpun kanssa, ja hauskimpana että jopa poliisit pysäyttelee naisautoilijoita antaakseen heille kukkia:
https://www.yahoo.com/news/russian-police-pull-over-female-084146539.ht…
Kommentit (47)
Minusta nykyään kohkataan liikaa naistenpäivästä ja liikaa naiset haluavat "voimaantua". Mitä se voimaantuminen oikein tarkoittaa? Ei mene jakeluun minulle. Äitini ei varmaan pohtinut voimaantumisia, enkä minäkään kohdallani. Pitäisikö minun riisua vaatteitani ja näyttää että ole voimaantunut. Yleensä ylenpalttinen feminismi on typerää. Minusta naiset ja miehet ovat tasa-arvoisia. Paitsi että ei ole sitä miestenpäivää. Naisilla tuppaa olemaan nykyään tapa valittaa vähän kaikesta. Vedetään mieluummin yhtä köyttä, terveisin tyytyväinen nainen.
En, sen sijaan sain jotain ihan muuta 🍆
Vierailija kirjoitti:
Minusta nykyään kohkataan liikaa naistenpäivästä ja liikaa naiset haluavat "voimaantua". Mitä se voimaantuminen oikein tarkoittaa? Ei mene jakeluun minulle. Äitini ei varmaan pohtinut voimaantumisia, enkä minäkään kohdallani. Pitäisikö minun riisua vaatteitani ja näyttää että ole voimaantunut. Yleensä ylenpalttinen feminismi on typerää. Minusta naiset ja miehet ovat tasa-arvoisia. Paitsi että ei ole sitä miestenpäivää. Naisilla tuppaa olemaan nykyään tapa valittaa vähän kaikesta. Vedetään mieluummin yhtä köyttä, terveisin tyytyväinen nainen.
Suomessa ei ole tasa-arvoa sillä miehillä ei ole oikeutta kieltäyty armeijasta/sivarista ilman vankeutta, lastenvalvoja suosii huoltajuudessa äitejä, naiset saa sukupuolensa perusteella lisäpisteitä poliisikoulussa ja pörssiyhtiöissä on naiskiintöt mutta mieskiintiöitä ei ole naisaloilla. Onkohan nuo feministit tietämättömiä vai miltä heistä tuntuu valehdella että naiset olisi suomessa muka huonommassa asemassa mitä miehet? Toki heidän ei ole nuoruuttaa tarvinnut armeijassa uhrata joten etuoikeutettuna miehiin kohdistuvaa sortoa eivät ehkä huomaa.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä vaihtaisi tätä vapaassa sivistysvaltiossa elämistä siihen, että poliisit pysäyttelee antaakseen kukkia..
Sivistysvaltiossa?🤣 onko sinusta oikein että poliisi pysäyttää miehen käsirautojen kanssa jos mies kieltäytyy armeijasta/sivarista? Aina itsepetosta väittää Suomea sivistysvaltioksi jos toista sukupuolta saa syrjiä ja sortaa näin avoimesti. Hävettää olla Suomalainen. Muissa pohjoismaissa miehilläkin on ihmisoikeudet.
Kaikkina muina päivinä sitten hakataankin naisia. Näköjään propaganda uppoaa joihinkin.
Mies antoi parrua takapuoleen naistenpäivän kunniaksi!
Ja seuraavana päivänä ne antaa pamppua.
Mene, hyvä ihminen, äkkiä R y z z ä l l e. Siinähän pääset ah, niin auvoisaan paratiisiin. Tervemenoa! Miksi enää täällä iniset? Hophop!
En saanut, ostin itse tulppaanit. Mies vei kyllä ravintolaan syömään.
En saanut kukkia. En tarvitse. N30
En saanut, vaimoni harvoin antaa minulle kukkia
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sain paikallisesta K-marketista eilen tulppaanin, jaettiin kaikille naisille. Mies ei kyllä huomioinut muuten kuin sanoi että "no hyvää naistenpäivää" mumisten.
Yksittäisen tulppaanin jakaminen tuottaa lähinnä myötähäpeää, aivan kuten miehesikin.
Vierailija kirjoitti:
En, sen sijaan sain jotain ihan muuta 🍆
Munakoison?
En saanut mitään, 36v ja sinkuksi olen jäänyt
Venäjä kyllä monella tapaa sivistyneempi valtio, hienoja konservatiivisia perinteitä säilytetty. Sielä ei varmaan joka toisella alle 30v naisellakaan mt-ongelmia kuten liberaalissa lännessä nykyään.
En, mutta en vietä naistenpäivää muutenkaan.
On tietysti sallittu, jatkuvastihan oikeistokonservatiivit ja natsittt laukoo mielipiteitään eikä kukaan putoile ikkunoista tai saa edes potkuja..