Se on totta että jokaiselle löytyy se oikea ja "oman tasoinen"
Kun olin lihava, epähuoliteltu ja ruma aikanaan lasten saamisen jäljiltä, oli erityislapsia ja muuta vaikeutta eikä ollut poweria pitää huolta omasta olemuksesta, niin tunsin silloin vetoa samantyylisiin pörröisin nallekarhumaisiin isokokoisiin miehiin, en todellakaan mihinkään kukkakeppeihin ja gasellinkasvoisiin kaunokkeihin. Se veto meni luonnollisesti niin, naisella kun on tarve tuntea itsensä miehen rinnalla siksi feminiinisemmäksi osapuoleksi. Sitten tein elämäntaparemonttia, pistin tukan ja kropan kuntoon, opettelin meikkaamaan, ostin parempia vaatteita ja miesmakuni on taas muuttunut sen mukaisesti. Eli kyllä jokaiselle on joku ja se tykkääminen tulee luonnollisesti omantasoisesti. Eikä kysymys ollut tosiaan mistään että täytyy huolehtelemattomana tyytyä johonkin, vaan sitä tykkää silloin erilaisista vähän elämäntilanteen mukaan.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Ei edelleenkään ole olemassa mitään tasoja. Jokainen saa ja voi tykätä ihan kenestä tahtoo tai sattuu tykkäämään.
Nämä tasot on uuninpankopoikien keksintöjä ja lähtöisin suomi24-osastolta. Tasoilla pelaavat koettavat tällä tavoin turvata itselleen saannin mahdollisuuden ja useimmiten pelaajat ovat syrjäytyneitä, mielenterveyspolin asiakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Ei edelleenkään ole olemassa mitään tasoja. Jokainen saa ja voi tykätä ihan kenestä tahtoo tai sattuu tykkäämään.
Amen to that. Jos valikoi vai tasot mielessä, ei löydä ehkä ikinä oikeaa puolikastaan. Itse luotan puhtaasti kemiaan ja se on toiminut.
Vierailija kirjoitti:
kaikille riittäisi omantasoinen puoliso, jos naisille kelpaisi omantasoinen mies.
naiset kuitenkin pariutuvat aina ylöspäin, jolloin tavallisilla miehillä on mahdollisuudet enintään johonkin mt-ongelmaiseen pubiruusuun ja monet miehet jäävät kokonaan yksin.
EPP. Olen kaljuuntunut, keskivartalolihava, ruma ja alikoulutettu persu. Vaimoni on hivelevän kaunis, älykäs, kaksi ammattitutkintoa omaava huippuosaaja. Olemme olleet kimpassa 35 vuotta erittäin onnellisina. Lapsia on 3. Ihmettelen tilannetta päivittäin mutta "näillä mennään"...:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kaikille riittäisi omantasoinen puoliso, jos naisille kelpaisi omantasoinen mies.
naiset kuitenkin pariutuvat aina ylöspäin, jolloin tavallisilla miehillä on mahdollisuudet enintään johonkin mt-ongelmaiseen pubiruusuun ja monet miehet jäävät kokonaan yksin.
EPP. Olen kaljuuntunut, keskivartalolihava, ruma ja alikoulutettu persu. Vaimoni on hivelevän kaunis, älykäs, kaksi ammattitutkintoa omaava huippuosaaja. Olemme olleet kimpassa 35 vuotta erittäin onnellisina. Lapsia on 3. Ihmettelen tilannetta päivittäin mutta "näillä mennään"...:)
Wau. Onko hänelläkin hauskaa makuuhuoneessanne?
Mulle naisena tasot ovat aivan itsestään selvä asia. Voi saatana miksi meillä on miljardien kosmetiikkateollisuusbisnes naisille jos komeimmat ja menestyneimmätkin miehet ottavat ruman naisen ihan siinä missä kauniinkin?
Ja veikkaanpa että kosmetiikkateollisuudessa on paremminkin kysymys biljoonista kuin miljardeista.
Ja siis tottakai poikkeuksia löytyy mutta valtaosin näin. On erittäin hyvä juttu että kaikilla ei mene näin. Harvemmin silti hyvästä ulkonäöstä haittaa on.
Ei mulla ole kyllä miesmaku painon muutosten myötä muuttunut. Sama se on silti. Vaikka olen reilusti ylipainoinen, niin en silti viehäty reilusti ylipainoisista miehistä. Ei voi mitään. Pieni ylipaino ei haittaa, mutta reilu on mulle turn off. Olen ollut normaalipainoisten miesten kanssa parisuhteissa. Nyt olen sinkku enkä etsi seuraa.
Mulla on elämäntaparemontti menossa, mutta mä teen sen itseni vuoksi enkä muiden. Haluan olla normaalipainoinen ja elää terveellisemmin. Haluan paremman kunnon.
N45
Ei, jokaiselle ei välttämättä ole yhtäkään/montaa "sielunkumppania" vaikka kuinka kukaketkä (rahastusmahku!) niin sokerikuorruttavat. Karua, mutta totta.