Lue keskustelun säännöt.
Polkkatukkaiset
09.03.2007 |
Antakaa nyt neuvoja... Mulla oli puolipitkät selkään asti hiukset kunnes pari viikka sitten leikkasin polkan. Ja kuinka ollakaan ne ei asetu mietenkään ja ovat koko ajan likaiset.
Mitä näille pitää tehdä tai siis mitä te teette hiuksillenne?
Kommentit (2)
Laita muotovaahtoa tms. föönaa kuivaksi ja laita hetkeksi isot tarrarullat päähän. Tämä joka toinen aamu. Tai kiharra latvat sisäänpäin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vedän pipon päähän ;)
Oikeesti, laita muotovaahtoa ja föönaa pää alaspäin. Käytä tuuheuttavaa hoitoainetta, ettei tukka jää liian raskaaksi.