Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomi-mummyja New Jerseyssa?

09.03.2007 |

Heippa,

Olemme muuttamassa Lontoosta New Jerseyhin kevaalla (pojat 2.5v ja 7kk). Onko hyvia vinkkeja ja muita suomalaisia aiteja ja lapsia alueella?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

New Yorkissa ja sen suburbeissa on paljon suomalaisia, sitten taas Philadelphiassa on myös suomalaisyhteisö.

Vierailija
2/4 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnosta kyselen silla itse muutimme juuri marraskuussa " toisinpain" eli New Jerseysta Lontooseen ja taytyy sanoa etta voisin hyvin vaihtaa osia kanssanne :o) Olemme kotiutuneet loistavasti tanne Lontooseenkin mutta elama kylla lapsen kanssa oli aikalailla helpompaa New Jerseyssa.

Itse asuimme Monmouth Countyssa rannikolla Manhattanilta etelaan ja muita Suomalaisia ei alueelle osunut mutta vaikka kuinka paljon muuta mukavaa toimintaa pikkuihmisille! Meilla myos reilun kahden vuoden ikainen poika. Jos siis tuollapain meinaatte majailla niin vinkkeja piisaa ;o)

Nauttikaa olostanne!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Mina asun New Jerseyssa, Hobokenin pikkukaupungissa, mika on Hudson joen rannalla aivan Manhattania vastapaata. Itsellani on 2v4kk tytar:) Hoboken on kaupunkimainen yhteiso, mutta rauhallinen eli kavellen paasee joka paikka, ja hyvat yhteydet myos Manhattanille eli 10 min olet junalla, lautalla tai bussilla perilla. Suomi-kouluunkin on vain yhden junapysakin matka, mika siis jarjestetaan Manhattanilla.

Hobokenin perheyhteiso on hyvin aktiivinen, ja lapsille jarjestetaan kaikenlaista muutenkin taalla: musiikkiaryhmia, urheilua (jalkapalloa etc.) Katso: http://www.hobokenfamily.com/events.html. Leikkipaikkoja loytyy myos.

Viereisessa kaupungissa asuu ainakin yksi suomalainen tytto, joka muuttanut myos UK:sta tanne, ja jolla on myos samanikainen lapsonen kuin sinun vanhempi.

Laita email-os, jos haluat jutella lisaa.

PS Olen myos muuttanut tanne askettain Saksasta, eli alkutakkuilun jalkeen kaikki alkaa tuntumaan jo ok:lta:)

Vierailija
4/4 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla etta meita suomalaisia loytyy myos rapakon takaa. Pikku vinkit on aina tarpeen koska Jenkeista mulla ei ole viela itsellani sen kummempia kokemuksia ja lasten kanssa muutto hivenen jannittaa.

Mieheni firma on Parsippany-nimisessa paikassa ja tarkoitus olisi yrittaa loytaa joku kiva kamppa suht.koht. lahelta kotia. Onko tietoa minkalainen paikka Morristown on? Voitko suositella muita asuinalueita?

Olis muutenkin kiva vaihtaa kokemuksia ja jutella lisaa. Mun kotimeili on seanterhialeksi@blueyonder.co.uk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi