Naisia irtisanottu ennätysmäärä - Hyvää naistenpäivää!
Työllisiä naisia oli 49 000 vähemmän kuin vuoden 2023 marraskuussa. Työllisiä miehiä puolestaan 16 000 enemmän.
Hyvää naistenpäivää!
Kommentit (151)
Naisten työttömyys on miesten syytä. Myös miesten työttömyys on miesten syytä. Kaikki on miesten syytä. Kuka ne poliitikot on valtaan äänestänyt? No naiset!
Vierailija kirjoitti:
Naisten työttömyys on miesten syytä. Myös miesten työttömyys on miesten syytä. Kaikki on miesten syytä. Kuka ne poliitikot on valtaan äänestänyt? No naiset!
En mä ole noita epäpäteviä misogynistisia persereikiä tuonne äänestänyt. Ja asiat on helppo korjata parin vuoden päästä. Siellä on kokoomuksenkin ihan turha laitella soterahoitukseen supistuksia ja rikkaille verohelpotuksia. Ne verohelpotukset muutetaan parin vuoden päästä saataviksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä ole noita epäpäteviä misogynistisia persereikiä tuonne äänestänyt. Ja asiat on helppo korjata parin vuoden päästä. Siellä on kokoomuksenkin ihan turha laitella soterahoitukseen supistuksia ja rikkaille verohelpotuksia. Ne verohelpotukset muutetaan parin vuoden päästä saataviksi.
Valta on naisilla. Kaikissa vaaleissa suurin osa äänistä tulee naisilta. Jos asia olisi toisin päin, niin tästä toitotettaisiin mediassa joka helvetin päivä kuinka miehet ovat valta-asemassa ja vastuussa kaikesta.
Hallitus poisti lapsikorotukset työmarkkinatuesta eli se on 595 netto kuukaudessa.
Omistusasuntoon ei saa yleistä asumistukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sen työpaikan saisi pitää jos on nainen. Jos töitä ei ole tai on huono työntekijä niin ei yritykset ole mitään hyvätekijöitä. Sen naisen kuuluu huolehti itse omasta työllisyydestä, ei yhteiskunnan tai yritysten.
Miksi yhtäkkiä naiset olisivat huonompia työntekijöitä? Miehet syrjivät naisia työelämässä, se on syy.
Naiset ovat itse valinneet koulutusalan jolla työllistyy huonosti. Siis kukaan, riippumatta sukupuolesta.
Naiset voivat pyytää vaikka karhua apuun. Senhän naiset valitsivat.
"Omat pääomatulosi ja muut tulosi voivat vähentää työmarkkinatuen määrää. Ne ovat siis tarveharkinnassa huomioon otettavia tuloja. Pääomatuloja ovat esimerkiksi vuokra-, metsä-, korko-ja osinkotulot (myös osakesäästötilille maksettavat osinkotulot)."
https://www.kela.fi/tyomarkkinatuki#paaomatulot-ja-muut-kuin-palkkatulot
Naiset ovat liian turvallisuushakuisia, nyt pitäisi saada kasvua hinnalla millä hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat liian turvallisuushakuisia, nyt pitäisi saada kasvua hinnalla millä hyvänsä.
Miehet ovat liian turvallisuushakuisia, nyt pitäisi saada kasvua hinnalla millä hyvänsä. Ensin on leikkaamalla aiheutettu oma paikallinen lama Suomeen.
Naiset ovat vittumaisempia keskimäärin kuin miehet. Hyvää naistenpäivää.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5ed8fe11-59d8-40e1-b3e3-66a15efd5…